O SIMAR
Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR je nezisková organizace, která již od roku 1994 podporuje, propaguje a obohacuje výzkum trhu, výzkum veřejného mínění, sociologický výzkum a oblast datové analytiky.
Členství v SIMAR je otevřeno všem subjektům, které působí v oboru výzkumu trhu a veřejného mínění a provádějí a objektivně interpretují výzkum ve vysoké kvalitě. Členové mají zájem tuto oblast dále kultivovat a tím vytvářet dobré jméno celého výzkumného oboru.
Náš cíl
- budování hodnoty a propagace výzkumu trhu
- dodržování a kontrola vlastních metodických a etických standardů
- kultivace a vzdělávání trhu, programy pro výzkumnou komunitu a zadavatele
SIMAR spolupracuje s globálním sdružením datové, výzkumné a „insight“ komunity ESOMAR a je kontaktním místem pro řešení stížností na porušení ICC ESOMAR Kodexu a je tak klíčovým partnerem pro budování efektivní seberegulace.
SIMAR vyvíjí vlastní metodické standardy kvality sběru dat. Jejich dodržování v členských agenturách je prověřováno v pravidelných kontrolách kvality.
Výkonná ředitelka SIMAR Hana Huntová je členem ESOMAR a národním reprezentantem ESOMAR pro Českou republiku. Členské agentury SIMAR mají individuální, nebo firemní členství v této profesní organizaci.
SIMAR je členem Hospodářské komory ČR; naším společným zájmem je vytvářet příležitosti pro podnikání a prosazovat opatření, která k rozvoji podnikání přispívají. Dodržujeme etický kodex HKČR.
SIMAR získal osvědčení o autorizaci Hospodářské komory ČR.