Nielsen Admosphere a.s.
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere je 100% dceřinou společností globální skupiny Nielsen. Disponuje širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti mediálních a marketingových výzkumů, monitoringu reklamy, analýz a zpracování dat. Zaměřuje se především na metodologicky a technologicky náročné projekty, jako je crossmediální elektronické měření sledovanosti videoobsahu. Věnuje se i monitoringu reklamy Ad Intel, marketingovému výzkumu (face-to-face, CAWI, CATI průzkumy…) a analýze dat a nabízí komplexní servis spolehlivé výzkumné agentury s mezinárodním zázemím.
Součástí Nielsen Admosphere je i oddělení Adwind Software, které vyvíjí software pro práci s daty z výzkumů sledovanosti a monitoringu reklamy.
Agentura Nielsen Admosphere získala certifikaci SIMAR PRO VÝZKUM.
Adresa agentury
130 00 Praha 3
Nabízené služby
Typ agentury
- fullservis
Typy výzkumů a
další služby
- CLT
- datová analytika/data mining
- etnografie
- ochutnávky
- projektivní techniky
- rekrutace respondentů
- segmentace
- tazatelská síť
- testování konceptů
- testování produktů
- trendy a predikce
- vlastní CATI studio
- vlastní online panel
Metoda sběru dat
- kvalitativní
- kvantitativní
- skupinové diskuse
- individuální hloubkové rozhovory
- kvalita online
- online panel
- CATI
- CAPI/PAPI
- desk research
Oblast výzkumu
- akademická sféra
- automotive
- B2B
- farmacie
- finanční služby
- maloobchod
- média
- neziskový sektor
- reklama a značky
- rychloobrátkové zboží
- služby
- státní sféra
- telekomunikace
- výzkumy veřejného mínění