Nielsen Admosphere a.s.

Nielsen Admosphere je výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Zaměřuje se především na metodologicky a technologicky náročné projekty, jako je crossmediální elektronické měření sledovanosti videoobsahu. Pro elektronické měření médií vyvíjí vlastní technologie pod značkou SimMetry™. Věnuje se i monitoringu reklamy Ad Intel, marketingovému výzkumu (face-to-face, CAWI, CATI průzkumy…) a analýze dat a nabízí komplexní servis spolehlivé výzkumné agentury se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.
Součástí skupiny Nielsen Admosphere je i společnost Adwind Software, která vyvíjí software pro práci s daty z výzkumů sledovanosti a monitoringu reklamy.
Adresa agentury
Českobratrská 2778/1
130 00 Praha 3
130 00 Praha 3
Nabízené služby
Typy výzkumů a
další služby
- CLT
- datová analytika/data mining
- etnografie
- ochutnávky
- projektivní techniky
- rekrutace respondentů
- segmentace
- tazatelská síť
- testování konceptů
- testování produktů
- trendy a predikce
- vlastní CATI studio
- vlastní online panel
Metoda sběru dat
- kvalitativní
- kvantitativní
- skupinové diskuse
- individuální hloubkové rozhovory
- kvalita online
- online panel
- CATI
- CAPI/PAPI
- desk research
Oblast výzkumu
- akademická sféra
- automotive
- B2B
- farmacie
- finanční služby
- maloobchod
- média
- neziskový sektor
- reklama a značky
- rychloobrátkové zboží
- služby
- státní sféra
- telekomunikace
- výzkumy veřejného mínění