Agentury > Nielsen Admosphere a.s.

Nielsen Admosphere a.s.

Nielsen Admosphere je výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Zaměřuje se především na metodologicky a technologicky náročné projekty, jako je crossmediální elektronické měření sledovanosti videoobsahu. Pro elektronické měření médií vyvíjí vlastní technologie pod značkou SimMetry™. Věnuje se i monitoringu reklamy Ad Intel, marketingovému výzkumu (face-to-face, CAWI, CATI průzkumy…) a analýze dat a nabízí komplexní servis spolehlivé výzkumné agentury se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

Součástí skupiny Nielsen Admosphere je i společnost Adwind Software, která vyvíjí software pro práci s daty z výzkumů sledovanosti a monitoringu reklamy.

Adresa agentury

Českobratrská 2778/1
130 00 Praha 3

Nabízené služby

Typy výzkumů a
další služby

  • CLT
  • datová analytika/data mining
  • etnografie
  • ochutnávky
  • projektivní techniky
  • rekrutace respondentů
  • segmentace
  • tazatelská síť
  • testování konceptů
  • testování produktů
  • trendy a predikce
  • vlastní CATI studio
  • vlastní online panel

Metoda sběru dat

  • kvalitativní
  • kvantitativní
  • skupinové diskuse
  • individuální hloubkové rozhovory
  • kvalita online
  • online panel
  • CATI
  • CAPI/PAPI
  • desk research

Oblast výzkumu

  • akademická sféra
  • automotive
  • B2B
  • farmacie
  • finanční služby
  • maloobchod
  • média
  • neziskový sektor
  • reklama a značky
  • rychloobrátkové zboží
  • služby
  • státní sféra
  • telekomunikace
  • výzkumy veřejného mínění