International Market Research Day 2020, ESOMAR
Na konferenci si s námi povídali:
Monika Bartůšková, Kantar | Martin Řípa a Tereza Přibáňová, NMS Market Research | Jana Proboštová a Bohumil Hurda, STEM/MARK | Tereza Šimečková a Tomáš Hynčica, Nielsen Admosphere | Michal Ševera, DataCollect | Přemysl Čech, Median | David Fiala, Kantar CZ | Hana Kloučková, Confess Research | Jana Hamanová, SC&C | Hana Huntová, ESOMAR a SIMAR
Videozáznam z celé Mini digi konference naleznete na Youtube kanálu SIMAR zde, sestřih nejzajímavějších insightů jednotlivých prezentujích pak v odkazech výše.
Všichni debatující upozorňovali na to, že chování a postoje lidí se mění, je tedy stěžejní dobře pochopit, co se děje, a na základě toho uzpůsobit stratecké rozhodování a aktivity ve firmách. Změny do jisté míry znamenají omezenou platnost insightů vytvořených před koronavirou krizí, chování lidí se během krize proměnilo a pozměněné myšlení a chování může být v některých aspektech dlouhodobé.
National Pandemic Alarm - unikátní výzkumný projekt Českého národního panelu.
Studie realizovaná Confess Research mezi marketingovými a insight managery.
Důvody, proč jsou výzkumy v dnešní době obzvláště třeba, prezentovala Jana Hamanová (SC&C).
Mezi vystupujícími nechyběli ani medailisté národního kola soutěže pro mladé výzkumníky Research Got Talent, které proběhlo na konci dubna. Prezentace všech týmu jsou ke zhlédnutí na Youtube kanálu SIMAR.
Tereza Příbáňová a Martin Řípa, zástupci vítěžného týmu Sensemakers Alpha.
Při příležitosti Mezinárodního dne výzkumu trhu a veřejného mínění SIMAR publikoval rovněž Výroční zprávu o stavu výzkumného trhu za rok 2019. Obrat v České republice meziročně vzrostl o 8% a historicky poprvé překročil třímiliardovou hranici.