Insight seminář SIMAR: Jak dát smysl datům
Seminář již proběhl. Prezentace z tohoto semináře naleznete na Slideshare SIMAR.
Fotografie ze semináře naleznete zde.
Jak dát smysl datům
aneb kombinace datových zdrojů v krátkých případových studiích
Jak na pokročilou práci s daty a informačními zdroji? Další z oblíbených Insight seminářů SIMAR rozebere toto stěžení téma. Výzkum trhu již dávno není jen o deklarativních metodách, zdroje dat nám bují a cesty jejich využití se mnohdy teprve hledají.
Uvědomujeme si, že klíčovým výstupem výzkumu či jakékoliv analýzy informací a dat je pochopení zákazníka a trhu, cílem není jen fascinace daty. Ti, kteří se integrací a jistým kurátorstvím informací a dat zabývají, se s vámi podělí o to, jak se jim mnohdy složitá hra s daty daří a co hodnotného může přinést ve strategickém i taktickém rozhodování.
Program již pro Vás máme připraven, přijďte si inspirovat zajímavými příklady z praxe:
Užití klientské databáze a výzkumných dat pro segmentaci
Jednoduchý recept na vyšší návratnost investic do segmentované komunikace: poznejte skutečné potřeby a přiřaďte je ke konkrétním zákazníkům v databázi.
Libor Novotný, Ipsos
Elasticita značky
Kombinace kvantitativního online výzkumu a social listeningu přinesla informace, které posloužily jako vstupenka do nové kategorie
David Fiala, TNS Aisa
Postupné ladění TV kampaně ZUNO banky pomocí neuromarketingu
Zefektivnění TV komunikace kombinací neuromarketingu a deklarativních technik, případová studie Zuno banka.
Ondřej Herink, GfK Czech
Jak měřit výkon venkovní reklamy transparentním způsobem?
Jak správně kombinovat data z lokalizace nosičů s mapou intenzity dopravy a měření mobility, aby nám vznikla dlouho žádaná jednotná měna pro venkovní reklamu?
Hana Friedlaenderová, Nielsen Admosphere
Měření domácího cestovního ruchu, dovolených a výletů
Kombinovaný sběr dat (poloha, fotky, dotazník, panel, údaje z internetu) umožňuje odhalit motivaci cestování, důvody spokojenosti, vytipovat turisticky atraktivní místa a určit obvyklé trasy cest do různých destinací.
Jan Tuček, STEM/MARK
Propojení elektronického měření médií a deklarací pro výzkum efektu reklamy
Co jsme se dozvěděli o vztahu mezi zásahem reklamou a změnou postojů k cestování aneb některé věci deklarací nezjistíte, případová studie Czech Tourism.
Josef Fišer, Median
Finanční efekt spokojeného zákazníka. Jaký vliv má na tržby a NPS?
Kdy jsou zákazníci v prodejnách nejvíc spokojeni? Jaké souvislosti jsme vysledovali?
Ondřej Veis, NMS Market Research
Syntéza dat: hledání skrytého potenciálu
Sedm modelů, jak si spočítat hodnotu svého budoucího trhu.
Luboš Rezler, Millward Brown, Petra Průšová, Kantar
Seminář již proběhl.
4. května 2016 od 8:45 do 12:30
ERA svět - velký sál, Jungmannovo náměstí 767, Praha 1