Výběrové kousky > Mini digi konference nabitá užitečnými výzkumnými postřehy a tipy

International Market Research Day 2020, ESOMAR

V rámci oslav IMRD 2020 jsme pro vás připravili kratičké vstupy od těch, kteří naslouchají spotřebitelům a mapují situaci na trhu a ve společnosti. Buďte s námi u toho!
Požádala jsem ty, kteří v současné době realizují zajímavé studie, aby vybrali ten vhled do současného dění, který zaujal je samotné. Těším se, o co se s námi podělí, a jsem přesvědčena, že to budou postřehy zajímavé i pro vás v době, kdy se firemní strategie přizpůsobují nové realitě. 

středa 13. května 2020, od 14:00 na ZOOM

Program, který nebude trvat více než 45 minut, bude také zahrnovat postřehy vítězů soutěže pro mladé výzkumníky Research Got Talent, komentář SIMAR k současnému dění na globální výzkumné scéně a trendům ve vývoji výzkumného trhu. 

Mezinárodní den výzkumu trhu se zaměřuje na přínos oboru ekonomice a společnosti. Globální oslavy začaly 2. května a trvají čtrnáct dní, se závěrečnou globální oslavou ESOMAR naplánovanou na 15. května 2020.
 

V programu vystoupí: 
  • Jana Hamanová, SC&C
  • David Fiala, Kantar
  • Jana Proboštová, STEM/MARK
  • Monika Bartůšková, Kantar
  • Tereza Šimečková, Tomáš Hynčica, Nielsen Admosphere
  • Hana Huntová, národní reprezentant ESOMAR
  • a další

(celý program uveřejníme v pondělí, 11. května 2020)


Hana Huntová, výkonná ředitelka SIMAR

 

minidigikonferencefinal-optimized2.pdf