O SIMAR

Základní informace o Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR je nezisková organizace, která již od roku 1994 podporuje, propaguje a obohacuje výzkum trhu, výzkum veřejného mínění, sociologický výzkum a oblast datové analytiky. 

Členství v SIMAR je otevřeno všem subjektům, které působí v oboru výzkumu trhu a veřejného mínění a provádějí a objektivně interpretují výzkum ve vysoké kvalitě. Členové mají zájem tuto oblast dále kultivovat a tím vytvářet dobré jméno celého výzkumného oboru. 

Náš cíl
- budování hodnoty a propagace výzkumu trhu
- dodržování a kontrola vlastních metodických a etických standardů 
- kultivace a vzdělávání trhu, programy pro výzkumnou komunitu a zadavatele

SIMAR spolupracuje s globálním sdružením datové, výzkumné a „insight“ komunity ESOMAR a je kontaktním místem pro řešení stížností na porušení ICC ESOMAR Kodexu a je tak klíčovým partnerem pro budování efektivní seberegulace.

SIMAR vyvíjí vlastní metodické standardy kvality sběru dat. Jejich dodržování v členských agenturách je prověřováno v pravidelných kontrolách kvality.

 

Výkonná ředitelka SIMAR Hana Huntová je členem ESOMAR a národním reprezentantem ESOMAR pro Českou republiku. Členské agentury SIMAR mají individuální, nebo firemní členství v této profesní organizaci.  

 


SIMAR je členem  Hospodářské komory ČR; naším společným zájmem je vytvářet příležitosti pro podnikání a prosazovat opatření, která k rozvoji podnikání přispívají. Dodržujeme etický kodex HKČR.