Čerstvě namleto

Čerstvě namleto

11. 10. 2017 – Nielsen Admosphere a.s.
Česká internetová společnost příliš neholduje herním konzolím. Z aktuálního výzkumu Nielsen Admosphere vyplývá, že nejvíce hrají lidé videohry na počítači či notebooku a smartphonu, kde se nejčastěji věnují hrám logickým nebo strategickým.
05. 10. 2017 – GfK Czech s.r.o.
Vítězem tendru „Domácí a příjezdový cestovní ruch – tracking“, organizovaného Českou centrálou cestovního ruchu – CzechTourism, příspěvkovou organizací zřízenou Ministerstvem pro místní rozvoj ČR, se stala výzkumná agentura GfK Czech.
21. 09. 2017 – IPSOS s.r.o.
04. 09. 2017 – GfK Czech s.r.o.
04. 09. 2017 – IPSOS s.r.o.
30. 08. 2017 – GfK Czech s.r.o.
28. 08. 2017 – GfK Czech s.r.o.