Čerstvě namleto

Čerstvě namleto

10. 07. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Z farmaceutik v posledním roce nejvíce inzerovala firma Simply You Pharmaceuticals
02. 07. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Z tohtoročného výskumu spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia, ktorý nadväzuje na rovnaký výskum realizovaný minulý rok, vyplýva, že štyri pätiny Slovákov vedia, čo sú to kryptomeny a tretina sa o ne aj aktívne zaujíma. Väčšina s nimi avšak doposiaľ neobchodovala. Výskum sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z aktivnej internetovej populácie Slovenského národného panela.
26. 06. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Blíží se sezona letních festivalů, vedle velkého množství hudebních nás čeká i řada filmových, proto jsme ve výzkumu zjišťovali, jací jsou vlastně Češi filmoví fanoušci… Ukázalo se, že velcí: čtyři pětiny sledují filmy alespoň jednou týdně a nejčastěji si je vybírají podle žánru. Suverénně nejoblíbenější jsou mezi respondenty komedie. Filmové festivaly jsou však momentálně spíše na okraji zájmu: navštěvuje je 8 % oslovených.
21. 06. 2019 – AKA / SIMAR
Nejvýznamnější oborová soutěž EFFIE začala přijímat práce. Ročník 2019 přichází s novými průřezovými kategoriemi, novým způsobem vybírání Grand Prix a také novým partnerem, kterým je televize Prima. Letos slaví EFFIE celosvětově 50 let existence.
11. 06. 2019 – Kantar CZ s.r.o.
Amazon se stal nejhodnotnější značkou světa podle BrandZTM žebříčku Top 100 2019 publikovaného dnes společnostmi WPP a Kantar na Newyorské burze.
29. 05. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Počátky měření televizní sledovanosti můžeme celosvětově vysledovat až do roku 1949, letos je tomu tedy právě 70 let. V České republice oslaví projekt měření televizní sledovanosti své 22. narozeniny 2. června. Tento den si u nás připomínáme jako Den peoplemetrů a jeho cílem je šířit povědomí o významu měření televizní sledovanosti v naší společnosti. Pro Asociaci televizních organizací (ATO) projekt měření realizuje od roku 2002 výzkumná agentura Nielsen Admosphere.
27. 05. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
S pojmom HbbTV sa už stretla takmer tretina respondentov, keďže už skoro dve tretiny internetových užívateľov má svoju televíziu pripojenú na internet. Čo o HbbTV ale Slováci vedia a ako k nemu pristupujú? To zisťoval výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panela.
24. 05. 2019 – Česká marketingová společnost
V podvečer 23. května 2019 se již tradičně v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1 odehrálo finále soutěže 14. ročníku Marketér roku 2018. V duchu dobrých tradic večerem provázel jako vždy vynikající moderátor Karel Voříšek a večer všem zúčastněným zpříjemnil SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou, interiér obohatily působivé umělecké fotoportréty známých osobností z fotoateliéru Jadrana Šetlíka. Pro vítěze byly opět připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.
24. 05. 2019 – Data Collect s.r.o.
Data Collect v uplynulém týdnu v rámci skupiny Talk Online Panel uzavřel strategické partnerství s předním dodavatelem online dat ve Francii a Velké Británii, francouzskou MIS group.
20. 05. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Největší přínos má podle respondentů sdílení ubytování a spolujízda
14. 05. 2019 – IPSOS s.r.o.
Stravu s vyloučením masa preferuje 5 % Čechů, mezi mladými lidmi od 18 do 34 let je to dokonce až 10 %, vyplývá to z aktuálního výzkumu Ipsos pro Asociaci společenské odpovědnosti.
30. 04. 2019 – STEM/MARK a.s.
Jak Češi nahlíží na vývoj tzv. Brexitu? Odejde podle nich Velká Británie z Evropské unie s dohodou nebo bez dohody? Je možný i jiný scénář? Je Brexit výhodný nebo nevýhodný pro zúčastněné aktéry? A jak se Češi staví k teoretickému „Czexitu“? Na tyto otázky hledal odpovědi aktuální průzkum výzkumné agentury STEM/MARK.
17. 04. 2019 – GfK Czech s.r.o.
Výdaje za cukrovinky v českých domácnostech rok od roku rostou. Velikonoční cukrovinky si během Velikonoc kupuje 60 procent domácností. K velikonočnímu období patří i zvýšené nákupy za masné výrobky, primárně za uzené maso a šunku, které si v průměru každá domácnost nakoupila 1,2 kg. Veku a mazanec si loni v březnu zakoupila 1/3 domácností. Zjištění pocházení z GfK spotřebitelského panelu.
16. 04. 2019 – GfK Czech s.r.o.
Celkem 30 % českých domácností zaznamenalo zlepšení své finanční situace, což je nejlepší záznam v historii sledování GfK. Stejně pozitivně Češi pohlíží na zlepšení svých příjmů v příštích 12 měsících. Pozitivní nálada stále pokračuje a ochota Čechů utrácet je stále vysoká. Při nákupech rychloobrátkového zboží Češi prokazují zvýšený zájem o privátní značky, kdy v roce 2018 23 % všech výdajů mířilo právě na nákup privátních značek. Loajalita k řetězci, kde Češi nakupují privátní značky, má své limity. I když podíl privátních značek v nákupních košících roste, neroste stejně úměrně i loajalita k řetězci – ta, po dosažení jistého nasycení, začne klesat. Více než polovinu výdajů za oděvy a obuv nechají Češi v prodejnách, které jsou součástí nákupních center. 58 % procent nákupu oděvů a obuvi se uskuteční ve slevách, převážně v rámci posezonních výprodejů.
15. 04. 2019 – STEM/MARK a.s.
Při nákupu vajec se posuzuje převážně cena, země původu a způsob chovu slepic. Jakou důležitost sehrávají jednotlivé faktory, naznačuje výzkum agentury STEM/MARK. Ukazuje se, že bychom rádi kupovali vejce od slepic českých a chovaných v přijatelných podmínkách, postaveni tváří v tvář reálné nabídce v obchodě to však často dopadá jinak.
10. 04. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Takmer polovica Slovákov plánuje tento rok vyraziť na dovolenku, najčastejšie sa chystajú do Európy. Doprajú si prevažne týždennú dovolenku, menej už potom dvojtýždňový pobyt. Nemalé percento plánuje tráviť svoju dovolenku doma na Slovensku. Informácie zisťoval výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panela.
09. 04. 2019 – STEM/MARK a.s.
Téma cirkusů je v současné době na veřejnosti často probíráno. Stále se vedou diskuze o tom, zda v cirkusech dochází k drezúře zvířat, nebo k jejich týrání. V souvislosti s chystanou novelou zákona o ochraně zvířat nabírají tyto debaty ještě na intenzitě. Agentura STEM/MARK se proto zaměřila na to, jaký postoj zaujímají Češi k vystupování a drezúře zvířat v cirkusech. Mělo by být vystupování zvířat v cirkusech zakázáno?
27. 03. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Blíží se jaro, období teplejších a prodlužujících se dnů, zelenější přírody, ale pro řadu z nás také období úklidu. Jak ukazuje výzkum společnosti Nielsen Admosphere, polovina Čechů pravidelně provádí jarní úklid – což je stejně jako v případě úklidu vánočního. Rozhodně ale neplatí, že uklízíme jenom tehdy, naopak se dle výzkumu zdá, že si Češi celkem oblíbili i pravidelné uklízení. Nejčastější činností v domácnostech je mytí nádobí. Výzkum se uskutečnil na vzorku pětistovky respondentů z řad aktivní internetové populace Českého národního panelu.
26. 03. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Viac ako tretina Slovákov aktívnych na internete, vyhľadáva nové informácie online na spravodajských weboch. A ako vnímajú užívatelia firemné profily na sociálnych sieťach? Aký typ obsahu odtiaľ získavajú najradšej, aký najmenej, a aké obsahy sú ochotní zdieľať? To zisťoval výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.
25. 03. 2019 – GfK Czech s.r.o.
Výsledky nové studie GfK Fashion 2019 ukazují, že přibližně polovina Čechů nakupuje oblečení a obuv minimálně jednou za 3 měsíce nebo častěji. Tato zákaznická skupina průměrně utratí za odívání a obuv přibližně 20 000 Kč za rok. Alespoň někdy nakupuje oděvy nebo obuv na internetu jeden z devíti spotřebitelů. Největší podíl zákazníků využívá pro nákup oděvů nebo obuvi internetové prodejny bonprix.cz, lidlshop.cz, sportisimo.cz a zoot.cz.