Čerstvě namleto

Čerstvě namleto

18. 05. 2018 – Česká marketingová společnost
V podvečer 17. května 2018 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 13. ročníku Marketér roku 2017.
10. 05. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Naprostá většina matek je na nákupech potravin alespoň občas doprovázena svými dětmi. Nejčastěji při nákupech maminkám „pomáhají“ děti do 6 let. Při nákupu potravin, které bude konzumovat celá rodina, se přibližně polovina matek domlouvá společně se svými dětmi. Více než 2/3 domácností se se svými dětmi domlouvají na výběru jídla, které se bude vařit.
09. 05. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
S pojmom HbbTV čiže hybridnou televíziou sa slovenský televízni divák už mohol stetnúť, keďže už skoro dve tretiny internetových užívateľov majú svoju televíziu pripojenú na internet. Čo o HbbTV ale Slováci vedia a ako k nej pristupujú? To zisťoval výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke tisíc respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.
04. 05. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
Čtvrté místo, stejně jako na olympijských hrách v jihokorejském Pchjongčchangu. Taková je předpověď Čechů pro nadcházející hokejové mistrovství světa, které se uskuteční v Dánsku. Respondenti v průzkumu agentury NMS Market Research více věří týmům z Ruska, Švédska a Kanady, jež je fanoušky pasována na největšího favorita turnaje. I když podle Čechů skončí reprezentace mimo pódiové umístění, přímé přenosy v televizi hodlá sledovat až 83 % dotázaných.
02. 05. 2018 – GfK Czech s.r.o.
7 z 10 obyvatel ČR starších 15 let používá smartphone. Nejvyšší penetrace smartphonů je mezi mladými ve věku 15 - 29 let. Více než polovina uživatelů chytrých telefonů nakupuje zboží přes internet. Smartphony nejčastěji užívají Pražané, nejméně uživatelů je v Jihočeském kraji.
26. 04. 2018 – STEM/MARK a.s.
Budou Piráti černým koněm komunálních voleb v Praze?
24. 04. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Voltaren, značka přípravku proti bolesti svalů a kloubů, měl v prvním čtvrtletí 2018 nejdražší reklamu v segmentu farmaceutických přípravků. Její cena dosáhla téměř 47 milionů korun. To je zároveň o 147 % více než v prvním kvartálu loňského roku. Údaje vychází z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere.
24. 04. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Během prvního čtvrtletí roku 2018 byla spotřebitelská nálada v Evropě poměrně stabilní. V březnu se však výsledky průzkumu GfK Consumer Climate za celou evropskou 28 snížily na hodnotu 20,6 bodu. V prosinci 2017 dosáhly 21,1 bodu. Pro rok 2018 GfK předpovídá zvýšení spotřebitelských výdajů domácností v Evropské unii ze 1,5 na 2 procenta.
20. 04. 2018 – IPSOS s.r.o.
Znalost pojmu sdílená ekonomika je velmi malá (pouze 29%), přesto některou ze služeb sdílené ekonomiky využila již téměř čtvrtina Čechů. Kromě toho své služby nebo majetek nyní nabízí 8 % lidí v ČR, dalších 10 % se na to chystá. Od léta loňského roku stoupla podpora regulace sdílené ekonomiky. To mj. vyplývá z posledního výzkumu společnosti Ipsos pro Českou asociaci sdílené ekonomiky (ČASE).
19. 04. 2018 – STEM/MARK a.s.
Na konci května vstoupí v platnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů, známé pod zkratkou GDPR. Tato nová legislativa harmonizuje a upřesňuje pravidla nakládání s osobními údaji v celé Evropské Unii.
17. 04. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Dne 13. 4. 2018 proběhl seminář určený pro pracovníky vydavatelů a mediálních agentur, který uspořádala agentura GfK Czech a Unie vydavatelů k bližšímu seznámení uživatelů s výzkumem StarchMetrix a možnostmi jeho využití v obchodní praxi vydavatelů a mediálních agentur.
09. 04. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Výzkum životního stylu dětí ukazuje, že mezi mediálními aktivitami stále vede sledování televize: denně nebo téměř denně se k němu hlásí téměř tři čtvrtiny dětí ve věku 4–14 let. Toto tradiční médium tak ve frekvenci konzumace předčí například i sledování nejrůznějšího obsahu na internetu, hraní her nebo četbu knih.
03. 04. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Podle studie GfK Shopper Typology se každý čtvrtý český zákazník řídí při nákupech hlavně zvykem - nakupuje „jako obvykle“ a neřeší příliš ceny, nabídku ani značky. Naopak obávaných „vyzobávačů třešinek“, tj. lidí, kteří si přijdou jen pro zboží v akci, je 21 procent.
21. 03. 2018 – Česká marketingová společnost
19. 03. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Směrnice PSD2 nabyla účinnosti 13. ledna 2018. Jejím cílem bylo vytvoření jednotného integrovaného trhu pro platební služby. Ze zjištění GfK vyplývá, že 79 procent lidí o PSD2 nikdy neslyšelo a nevědí, co to pro ně znamená.
09. 03. 2018 – STEM/MARK a.s.
Praha, 22. února 2018 Jen 15 % Čechů si umí porovnat cenu energií, které odebírá, a pouze necelá třetina lidí vnímá proces změny dodavatele energií jako příležitost pro finanční úsporu. Nízká energetická gramotnost limituje i schopnost snižovat náklady – např. prostřednictvím snižování spotřeby energie či nákupem úsporných spotřebičů. Vyplývá to ze studie Energetická gramotnost populace ČR, kterou zpracovala agentura STEM/MARK za podpory Ministerstva průmyslu a obchodu.
08. 03. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Medzi najčastejšie činnosti, ktorým sa internetoví Slováci zvládajú venovať popri sledovaní televízie, patrí surfovanie na internete, na druhom mieste je prehliadanie sociálnych sietí. Najčastejšie používaným zariadením popri televízií je potom smartphone a počítač.
06. 03. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
V Česku si partneři, co se týče financí, důvěřují. Pouze 4 % z nás neznají plat své druhé polovičky. Víru ve své vyvolené prokazujeme i tím, že například takovou předmanželskou smlouvu mají jen 3 % Čechů. Naopak negativní názor na ni chová více než třetina zadaných. Nejen to vyplývá z průzkumu agentury NMS Market Research, který proběhl na začátku února.
05. 03. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Zprávy z dění v České republice vedou žebříček nejčastěji sledovaných typů zpravodajství na internetu. Druhé místo patří počasí a třetí žhavým aktualitám. Na denní bázi pak dávají internetoví Češi přednost krátkým zprávám před videi nebo fotogaleriemi.
01. 03. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Petr Matyáštík se 1. března 2018 stal ředitelem sekce monitoringu reklamy Ad Intel ve výzkumné společnosti Nielsen Admosphere. Svým vedením tak zastřeší běžící projekty Ad Intel a AdMonitoring v České republice, reklamní monitoring internetu na Slovensku (AIMmonitor) a reklamní monitoring a monitoring televizních pořadů v Bulharsku.