Čerstvě namleto

Čerstvě namleto

19. 07. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Více než 70 procent Čechů pravidelně kontroluje, jaké položky a za jakou cenu jim byly naúčtovány u pokladny při nákupu potravin nebo základního nepotravinářského zboží. Účtenky za nákup potravin nejčastěji kontrolují starší lidé nad 60 let. Nejvíce spokojeni jsou se správným vydáváním účtenek zákazníci prodejen COOP, Lidl a Globus. Vyplývá to z aktuálních výsledků nové studie GfK Supermarket-Diskont-Hypermarket 2018, kterou každoročně publikuje společnost GfK Czech.
17. 07. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Společnost Nielsen Admosphere zjišťovala, jakou roli hraje sport v životech českých internetových uživatelů starších 15 let, nebo jaký mají postoj ke sportovní módě. Podle výzkumu si například většinou myslí, že je důležitější si sport užívat než u něj dobře vypadat. Většina si ani nepotrpí na značky sportovního oblečení. Výzkumu se zúčastnila pětistovka respondentů.
03. 07. 2018 – Data Collect s.r.o.
Od 11.června 2018 vlastní ve společnosti Data Collect většinový podíl Talk Online Panel. Společnost tímto posílila svou pozici na trhu v České republice i na Slovensku v oboru sběru dat pro výzkum trhu.
30. 06. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
Festivaly mají Češi jednoduše v povaze, pro dvě třetiny z nás jsou vyhledávanou letní aktivitou. Kromě hudebních festivalů (51 %) lákají dlouhodobě hlavně ty gastronomické (21 %) a filmové (16 %). Z dat červnového průzkumu agentury NMS Market Research dále vychází, že za adekvátní cenu jednodenního lístku na festival považujeme 201 – 500 korun a že nejvíce jezdíme právě na jednodenní festivaly.
28. 06. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Inzerentem č. 1 na trhu opalovací kosmetiky byla loni Nivea
26. 06. 2018 – STEM/MARK a.s.
Jaké jsou důvody pro změnu zaměstnání? Jak hodnotí čeští zaměstnanci péči ze strany zaměstnavatelů a jejich požadavky? Jakým způsobem hledají nové zaměstnání? A jak vyhodnocují pracovní inzeráty? Na tyto a další otázky odpovídá série zaměstnaneckých průzkumů agentury STEM/MARK ve spolupráci se společností Sofidea z jara letošního roku.
19. 06. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Štyri pätiny Slovákov vie, čo sú to kryptomeny a tretina sa o ne aj aktívne zaujíma. Väčšina s nimi však doposiaľ neobchodovala. Zistil to výzkum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.
13. 06. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Pro 36 procent svých cest využívají Pražané MHD. 27 procent cest Pražané absolvují pěšky a 33 procent cest vykonají autem. Cyklisté se na dopravě ve všední dny a o víkendu podílí 1,7 procenty. Z průzkumu GfK také vyplývá, že cyklisté kladně hodnotí kvalitu povrchů a značení cyklotras, nižší spokojenost je pak s hustotou tras pro cyklisty. 50 procent cyklistů a přibližně 70 procent potencionálních cyklistů považují jízdu na kole v běžném provozu za nebezpečnou.
12. 06. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Viac ako tri štvrtiny opýtaných počuli o GDPR, novom nariadení Evropskej únie o ochrane osobných údajov, ktoré nedávno vstúpilo do platnosti. Najviac sa ich táto téma dotýka v kyberpriestore. Zistil to výzkum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.
12. 06. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Více než polovina českých domácností využívá pozemní televizní vysílání. V rámci něj v současnosti probíhá postupné spouštění programů v novém standardu DVB-T2 – tento standard už přijímá 7 % televizních domácností. Většině z nich umožnil tento přechod jejich televizor. Ukazují to výsledky prvního kvartálu Kontinuálního výzkumu, který pro Asociaci televizních organizací zajišťuje společnost Nielsen Admosphere jako nedílnou součást Projektu crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu v České republice. Výzkumu se mezi lednem a březnem 2018 zúčastnilo 3018 domácností.
06. 06. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere od 1. června 2018 rozšiřuje svůj Research & Analysis tým o novou Senior Research manažerku Libuši Paterovou. Jejím hlavním zaměřením je kvalitativní výzkum, čímž přispěje k posílení této oblasti v portfoliu společnosti.
04. 06. 2018 – Český národní panel
Novým Managing Directorem Českého národního panelu, vystupujícího mezinárodně pod značkou European National Panels, se od 1. června 2018 stává Zdenko Ružbacký. Svým vedením zastřeší online výzkumné panely v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku.
04. 06. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Projekt měření televizní sledovanosti je v České republice realizován od 2. června roku 1997. Tento den byl vyhlášen Dnem peoplemetrů v rámci dlouhodobé edukativní kampaně společnosti Nielsen Admosphere, která je realizátorem celého projektu pro Asociaci televizních organizací (ATO) již od roku 2002 a může tak poskytnout kontinuitu vývoje měření televizní sledovanosti v ČR.
29. 05. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Společnost GfK očekává, že nominální tržby v kamenných prodejnách v 28 státech EU vzrostou v roce 2018 o 2,1 procenta. Trendy v jednotlivých zkoumaných zemích se však značně liší. Zatímco v zemích jako je Francie, Španělsko a Maďarsko se očekává růst reálné hodnoty, v zemích s nízkou mírou růstu bude vývoj díky mírně stoupající inflaci méně příznivý. To jsou některé z poznatků uvedené v nově publikované bezplatné studii GfK o evropském maloobchodu v roce 2018.
28. 05. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
V minulém měsíci se v tuzemských médiích objevily výsledky průzkumu Českého svazu pivovarů a sladoven, ze kterých plyne, že spotřeba piva v Česku klesla loni meziročně o pět litrů na hlavu. Co je ale hlavním důvodem tohoto poklesu? Podle dat agentury NMS Market Research stojí za nižší spotřebou zdravější životní styl Čechů (28 %), rostoucí ceny piva (23 %), ale také například zákaz kouření v restauracích (17 %).
18. 05. 2018 – Česká marketingová společnost
V podvečer 17. května 2018 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 13. ročníku Marketér roku 2017.
14. 05. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Celosvětová poptávka po chytrých telefonech v prvním čtvrtletí 2018 klesla o dvě procenta na 347 milionů kusů. Poptávka zeslábla především v Číně (meziroční pokles o šest procent) a v severní Americe (pokles o pět procent). Avšak celosvětová průměrná cena (ASP) v prvním kvartálu dále stoupala a dosáhla meziročního nárůstu 21 procent. Díky tomu trh s chytrými telefony vzrostl v hodnotě meziročně o 18 procent na 129,8 miliardy USD bez ohledu na pokles počtu prodaných kusů.