Čerstvě namleto

Čerstvě namleto

14. 12. 2017 – STEM/MARK a.s.
Znalost a podpora méně známých kandidátů nadále roste: Podle prosincových dat společnosti STEM/MARK nadále roste povědomí o méně známých kandidátech (Vratislav Kulhánek, Pavel Fischer či Marek Hilšer). Značný podíl na tom mohou mít především časté televizní debaty z posledních týdnů, kde kandidáti představují své názory a postoje.
13. 12. 2017 – GfK Czech s.r.o.
61 procent domácností čte papírové letáky, ale jen 30 procent podle nich i nakupuje; elektronické letáky čte 15 procent domácností a 10 procent podle nich i nakupuje.
12. 12. 2017 – Nielsen Admosphere a.s.
Až 9 z 10 Slovákov má rado takzvané handmade výrobky, teda ručne vyrábané výrobky. Len malé percento ľudí ich však kupuje pravidelne. K najobľúbenejším typom handmade výrobkov patria doplnky do domácnosti a dekorácie.
11. 12. 2017 – GfK Czech s.r.o.
84 procent lidí plánuje trávit Vánoce doma, a pro téměř polovinu lidí to bude pasivní odpočinek. Nejčastěji lidé plánují letošní Vánoce darovat kosmetiku, oblečení a hračky. 38 procent lidí přispívá na charitu. Nejvíce lidé letos plánují darovat na charitativní účely částku mezi 201 – 500 Kč.
06. 12. 2017 – GfK Czech s.r.o.
90 procent Čechů plánuje letos slavit Vánoce, naopak 5 procent lidí je slavit letošní rok nebude. Za jídlo Češi letos nejvíce plánují utratit v cenové relaci od 1000 Kč do 1 999 Kč. 28 procent lidí plánuje utratit za letošní vánoční dárky v cenovém rozpětí od 5 000 Kč do 9 999 Kč. 3 procenta lidí letos neplánují kupovat vánoční dárky.
04. 12. 2017 – GfK Czech s.r.o.
Průměrná kupní síla obyvatel České republiky v roce 2017 dosahuje 8 394 EUR (218 000 Kč) na osobu za rok. Oproti předcházejícímu roku jde o 8 procentní nárůst.
27. 11. 2017 – GfK Czech s.r.o.
Celosvětová poptávka po chytrých telefonech dosáhla ve třetím kvartálu 367 milionu kusů, což představuje meziroční zvýšení o tři procenta. Přestože nárůst není nikterak vysoký, z hlediska absolutní poptávky jde o nejsilnější třetí kvartál zaznamenaný společností GfK.
24. 11. 2017 – Česká marketingová společnost
Česká marketingová společnost vyhlásila TŘINÁCTÝ ročník soutěže MARKETÉR ROKU. Tentokrát za rok 2017.
23. 11. 2017 – GfK Czech s.r.o.
GfK ve spolupráci se sdružením CZECH TOP 100 uskutečnilo začátkem listopadu 2017 již druhý ročník reprezentativní studie na online české populaci ve věku 18 - 70 let.
22. 11. 2017 – STEM/MARK a.s.
Zájem o prezidentské kandidáty v čase postupně roste: Podle aktuálních dat společnosti STEM/MARK zájem o prezidentské kandidáty a prezidentskou volbu v posledních dnech stoupá. Povědomí o méně známých kandidátech (Vratislav Kulhánek, Marek Hilšer či Pavel Fischer) se zvyšuje, patrně i vlivem jejich širšího zapojení do veřejné diskuse i aktivnější marketingové aktivity, kterým se s blížícím termínem voleb začínají týmy kandidátů věnovat.
20. 11. 2017 – GfK Czech s.r.o.
Trh s technickým spotřebním zbožím zaznamenal v České republice za třetí čtvrtletí roku 2017 ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku nárůst téměř o 5 procent.
15. 11. 2017 – GfK Czech s.r.o.
Český maloobchod zažívá příznivé období. Těží z pozitivního stavu celé české ekonomiky a z aktuálního vývoje nákupního a spotřebního chování. Rostoucí příjmy i pozitivně naladěné spotřebitelské klima přispívají k růstu maloobchodních výdajů populace. Stále větší počet lidí již neupřednostňuje jen nejlevnější zboží, ale vyhledává kvalitu.
14. 11. 2017 – STEM/MARK a.s.
Preferujeme domácí, nebo zahraniční značky? Jak se stavíme k převzetí českých značek zahraničními investory? Jsou původně české značky po takové akvizici nadále vnímány jako české? Co vlastně určuje, že značka je česká? Právě na tyto otázky hledala odpovědi v říjnovém reprezentativním výzkumu agentura STEM/MARK.
13. 11. 2017 – GfK Czech s.r.o.
Největší změnou v životě člověka po diagnostikování diabetu je nutná změna stravovacích návyků, u pacientů s cukrovkou I. typu pak také nutnost pravidelné aplikace inzulínu. Tyto změny pak následně představují pro pacienty i nejvíce limitující faktory pro jejich další život.
08. 11. 2017 – GfK Czech s.r.o.
Zvyšování cen másla v Evropě neobešlo ani Čechy a ani Slovensko. Letos v srpnu byla cena másla v Čechách 191,10 Kč (cca 7,2 EUR) a na Slovensku 8,3 EUR za kilogram. Z másla se tak stává při těchto cenách postupně „prémiový“ produkt.
08. 11. 2017 – Nielsen Admosphere a.s.
Z výzkumu Nielsen Admosphere, který se uskutečnil na vzorku pětistovky respondentů internetové populace Českého národního panelu starší 15 let, vyplývá, že 60 % internetové populace využívá mobilní data ve svém telefonu a naprostá většina z nich je s rychlostí internetu spokojená.
06. 11. 2017 – GfK Czech s.r.o.
V České republice (ČR) je 6 základních skupin zákazníků nakupujících sportovní zboží, které se mezi sebou zásadně liší. Nejvíce utrácejí „nároční sportovci“. Mají příjmy, potřebu i ochotu nakupovat dražší zboží. Druhým bonitním segmentem jsou „vybavení na sport“.
02. 11. 2017 – STEM/MARK a.s.
Prezidentské volby přitahují pozornost: O to, kdo se bude ucházet o přízeň voličů v nadcházejících prezidentských volbách, se aktuálně zajímají čtyři pětiny oprávněných voličů.
30. 10. 2017 – GfK Czech s.r.o.
27 procent lidí se nechává alespoň čas od času očkovat proti chřipce. Největším motivátorem této vakcinace je doporučení lékaře. Naproti tomu ti, co očkováni nejsou, většinou vakcinaci proti tomuto onemocnění nevěří (41 procent) nebo ji považují za zbytečné vzhledem ke své osobě (36 procent). Za nejrizikovější skupinu, která by měla být očkována proti chřipce, lidé považují seniory nad 65 let.
25. 10. 2017 – Nielsen Admosphere a.s.
Nielsen dnes oznámil spuštění Digital Ad Ratings v České republice. Tento produkt nabízí inzerentům ucelený přehled o výkonu a zásahu online reklamy napříč všemi zařízeními.