Čerstvě namleto

Čerstvě namleto

24. 05. 2019 – Česká marketingová společnost
V podvečer 23. května 2019 se již tradičně v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1 odehrálo finále soutěže 14. ročníku Marketér roku 2018. V duchu dobrých tradic večerem provázel jako vždy vynikající moderátor Karel Voříšek a večer všem zúčastněným zpříjemnil SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou, interiér obohatily působivé umělecké fotoportréty známých osobností z fotoateliéru Jadrana Šetlíka. Pro vítěze byly opět připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.
24. 05. 2019 – Data Collect s.r.o.
Data Collect v uplynulém týdnu v rámci skupiny Talk Online Panel uzavřel strategické partnerství s předním dodavatelem online dat ve Francii a Velké Británii, francouzskou MIS group.
20. 05. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Největší přínos má podle respondentů sdílení ubytování a spolujízda
14. 05. 2019 – IPSOS s.r.o.
Stravu s vyloučením masa preferuje 5 % Čechů, mezi mladými lidmi od 18 do 34 let je to dokonce až 10 %, vyplývá to z aktuálního výzkumu Ipsos pro Asociaci společenské odpovědnosti.
30. 04. 2019 – STEM/MARK a.s.
Jak Češi nahlíží na vývoj tzv. Brexitu? Odejde podle nich Velká Británie z Evropské unie s dohodou nebo bez dohody? Je možný i jiný scénář? Je Brexit výhodný nebo nevýhodný pro zúčastněné aktéry? A jak se Češi staví k teoretickému „Czexitu“? Na tyto otázky hledal odpovědi aktuální průzkum výzkumné agentury STEM/MARK.
17. 04. 2019 – GfK Czech s.r.o.
Výdaje za cukrovinky v českých domácnostech rok od roku rostou. Velikonoční cukrovinky si během Velikonoc kupuje 60 procent domácností. K velikonočnímu období patří i zvýšené nákupy za masné výrobky, primárně za uzené maso a šunku, které si v průměru každá domácnost nakoupila 1,2 kg. Veku a mazanec si loni v březnu zakoupila 1/3 domácností. Zjištění pocházení z GfK spotřebitelského panelu.
16. 04. 2019 – GfK Czech s.r.o.
Celkem 30 % českých domácností zaznamenalo zlepšení své finanční situace, což je nejlepší záznam v historii sledování GfK. Stejně pozitivně Češi pohlíží na zlepšení svých příjmů v příštích 12 měsících. Pozitivní nálada stále pokračuje a ochota Čechů utrácet je stále vysoká. Při nákupech rychloobrátkového zboží Češi prokazují zvýšený zájem o privátní značky, kdy v roce 2018 23 % všech výdajů mířilo právě na nákup privátních značek. Loajalita k řetězci, kde Češi nakupují privátní značky, má své limity. I když podíl privátních značek v nákupních košících roste, neroste stejně úměrně i loajalita k řetězci – ta, po dosažení jistého nasycení, začne klesat. Více než polovinu výdajů za oděvy a obuv nechají Češi v prodejnách, které jsou součástí nákupních center. 58 % procent nákupu oděvů a obuvi se uskuteční ve slevách, převážně v rámci posezonních výprodejů.
15. 04. 2019 – STEM/MARK a.s.
Při nákupu vajec se posuzuje převážně cena, země původu a způsob chovu slepic. Jakou důležitost sehrávají jednotlivé faktory, naznačuje výzkum agentury STEM/MARK. Ukazuje se, že bychom rádi kupovali vejce od slepic českých a chovaných v přijatelných podmínkách, postaveni tváří v tvář reálné nabídce v obchodě to však často dopadá jinak.
10. 04. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Takmer polovica Slovákov plánuje tento rok vyraziť na dovolenku, najčastejšie sa chystajú do Európy. Doprajú si prevažne týždennú dovolenku, menej už potom dvojtýždňový pobyt. Nemalé percento plánuje tráviť svoju dovolenku doma na Slovensku. Informácie zisťoval výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panela.
09. 04. 2019 – STEM/MARK a.s.
Téma cirkusů je v současné době na veřejnosti často probíráno. Stále se vedou diskuze o tom, zda v cirkusech dochází k drezúře zvířat, nebo k jejich týrání. V souvislosti s chystanou novelou zákona o ochraně zvířat nabírají tyto debaty ještě na intenzitě. Agentura STEM/MARK se proto zaměřila na to, jaký postoj zaujímají Češi k vystupování a drezúře zvířat v cirkusech. Mělo by být vystupování zvířat v cirkusech zakázáno?
27. 03. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Blíží se jaro, období teplejších a prodlužujících se dnů, zelenější přírody, ale pro řadu z nás také období úklidu. Jak ukazuje výzkum společnosti Nielsen Admosphere, polovina Čechů pravidelně provádí jarní úklid – což je stejně jako v případě úklidu vánočního. Rozhodně ale neplatí, že uklízíme jenom tehdy, naopak se dle výzkumu zdá, že si Češi celkem oblíbili i pravidelné uklízení. Nejčastější činností v domácnostech je mytí nádobí. Výzkum se uskutečnil na vzorku pětistovky respondentů z řad aktivní internetové populace Českého národního panelu.
26. 03. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Viac ako tretina Slovákov aktívnych na internete, vyhľadáva nové informácie online na spravodajských weboch. A ako vnímajú užívatelia firemné profily na sociálnych sieťach? Aký typ obsahu odtiaľ získavajú najradšej, aký najmenej, a aké obsahy sú ochotní zdieľať? To zisťoval výskum spoločnosti Nielsen Admosphere, ktorý sa uskutočnil na vzorke päťsto respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.
25. 03. 2019 – GfK Czech s.r.o.
Výsledky nové studie GfK Fashion 2019 ukazují, že přibližně polovina Čechů nakupuje oblečení a obuv minimálně jednou za 3 měsíce nebo častěji. Tato zákaznická skupina průměrně utratí za odívání a obuv přibližně 20 000 Kč za rok. Alespoň někdy nakupuje oděvy nebo obuv na internetu jeden z devíti spotřebitelů. Největší podíl zákazníků využívá pro nákup oděvů nebo obuvi internetové prodejny bonprix.cz, lidlshop.cz, sportisimo.cz a zoot.cz.
21. 03. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Ve výzkumu jsme se zeptali Čechů, jaké finanční úvěry využívají, a co si myslí o nových, přísnějších podmínkách pro získání hypotéky. Nielsen Admosphere tyto otázky položila respondentům z internetové populace Českého národního panelu starší 18 let.
20. 03. 2019 – GfK Czech s.r.o.
95 procent českých domácnosti si v roce 2018 zakoupilo balenou vodu. 9 z 10 českých kupujících oslovila široká nabídka minerálních a léčivých vod. O něco méně lidí (8 z 10) zakoupilo vodu stolní nebo pramenitou. Nejvíce domácností utrácí za vodu ve středních Čechách, nejméně za ně utratí kupující z Prahy. Ochucené vody představují 60 procent z výdajů domácností na balené vody celkově. Nejoblíbenějšími příchutěmi jsou citron a pomeranč. Tato zjištění pocházejí z GfK Spotřebitelského panelu.
13. 03. 2019 – IPSOS s.r.o.
Se stavem infrastruktury je spokojeno 40 % Čechů, což je 8. nejlepší hodnocení z 29 zkoumaných zemí, zjistila ve svém mezinárodním výzkumu agentura Ipsos. Nejvíce jsou lidé spokojeni s dodávkou pitné vody, letišti a železnicemi. Nejméně naopak s dálnicemi a silnicemi 1. až 3. třídy, které by podle názoru populace měly být klíčovými oblastmi pro investování v ČR.
07. 03. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
Naprostá většina lidí v Česku ocení, když značky ve svých propagačních kampaních vsadí na známé osobnosti. Alespoň to vychází z rozsáhlého výzkumu Nielsen Admosphere a Českého národního panelu, kterého se zúčastnilo více než 5 tisíc respondentů z české internetové populace starší 15 let. Za rok 2018 se nejoblíbenějším hercem v reklamě stal Tomáš Jeřábek z kampaní Air Bank. Jeho parťák Tomáš Měcháček skončil hned druhý.
06. 03. 2019 – GfK Czech s.r.o.
Smartphony, mobilní telefony a nositelná elektronika představující 44 procent z celkových tržeb na trhu technického spotřebního zboží, jenž dosáhl 1,2 bilionu USD, jsou i nadále hnací silou jeho rozvoje. Přestože celosvětová poptávka po chytrých telefonech se v roce 2018 snížila o tři procenta na 1,44 miliardy USD, prodeje zůstávají vysoké a činí 522 miliardy USD. Toto jsou zjištění GfK, která byla zveřejněna na Mobile World Congress 2019 (Celosvětový mobilní kongres 2019), který probíhal v Barceloně.
28. 02. 2019 – Nielsen Admosphere a.s.
6 z 10 Čechů vyjádřilo ve výzkumu názor, že Mezinárodní den žen by se v současnosti měl připomínat. I tak ale více než půlka Čechů tento den nijak neslaví. Ti, kteří ano, nejčastěji obdarovávají ženy ve svém okolí malou pozorností, květinou a podobně. Vychází to z dat výzkumu společnosti Nielsen Admosphere, která ho realizovala na vzorku pětistovky respondentů starších 15 let z internetové populace Českého národního panelu.
21. 02. 2019 – GfK Czech s.r.o.
Globální trh technického spotřebního zboží s tržbami ve výši 1,01 bilionu* euro v roce 2018 poprvé překročil hranici jednoho bilionu. To představuje oproti předešlému roku čtyřprocentní nárůst. Toto jsou produktové segmenty, které přispěly ke zvýšení tržeb: telekomunikace (+7 procent), malé domácí spotřebiče (+7 procent), spotřební elektronika/foto (+6 procent) a informační technologie/kancelářská technika (+1 procento). Globální tržby za velké domácí spotřebiče naopak poklesly o jedno procento. GfK očekává, že na globálním trhu technického spotřebního zboží dojde v roce 2019 k dvouprocentnímu navýšení prodejů na úroveň 1,03 bilionu* euro. Toto jsou stávající zjištění GfK prezentovaná u příležitosti CES 2018 v Las Vegas.