Workshop Veřejné zakázky v marketingu státní správy
V programu vystoupí ve dvou blocích celkem 9 hostů, kteří se budou zamýšlet mimo jiné nad tím, jak nastavit cíle a vyhodnotit efektivitu komunikačních kampaní či jak vytvořit strategii komunikace pro kampaň pro budování značky krok za krokem včetně nastavení její evaluace.
Program:
9:00 Uvítání aneb Máme společný zájem / MMR & AKA
9:05 Kvalitní komunikace, priorita veřejných zadavatelů
9:20 Vytvoření strategie komunikace pro kampaň Call to action a pro kampaň Budování značky krok za krokem včetně nastavení smysluplné evaluace
- Jak začít, jak skončit a co všechno budeme potřebovat pro správné zadání – Kateřina Hrubešová, ředitelka AKA
- Data jak je používat, jak je správně poptat a nakoupit a co s nimi potom – Hana Huntová, SIMAR
- Case study z praxe – MVČR Kampaň na Datové schránky – Ing. Jolana Pastyříková, DIA
Otázky a odpovědi, panelová diskuze
11:30 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking
12:30 Udržitelnost a společenská odpovědnost v rámci komunikace (nejen enviromentální rozměr udržitelnosti)
- Co se v oblasti ESG děje mezi agenturami – Lucie Češpivová, členka Prezidia AKA
- Jaké prvky udržitelnosti máme k dispozici a jak je zohlednit v zadávací dokumentaci
- nákup médií – Ondřej Novák, ASMEA
- eventy – Vít Rozehnal, ČEA
- audiovizuální produkce – Magdalena Králová, APA
Otázky a odpovědi, panelová diskuze
13:30 Přestávka, drobné občerstvení a prostor pro networking
14:00 Závěrečná diskuze nad problematikou komunikace veřejné správy
14:30 Ukončení workshopu
Cena vstupného je 2 500,- Kč bez DPH 21%, pro členy SIMAR a AKA 2 000,- Kč bez DPH.
Více informací o workshopu a možnost registrace zde. V případě dotazů se, prosím, obracejte na e-mail: office@aka.cz.