Unikátní školení: vyjednávání o hodnotě marketingové služby
Meiklovy podnětné myšlenky jsou opřené o dlouholeté zkušenosti z vyjednávání s klienty a dobrou znalostí trojúhelníku agentura – marketing – nákupní oddělení ve svém školení zdůrazňuje, že v jádru úspěšného vyjednávání o hodnotě marketingové služby je dobra příprava a pochopení potřeb zadavatele.
David Meikle představuje marketingovou službu jako investici, nikoliv náklad. Zaměření na snižování ceny za takovou službu znamená pro klienta riziko, že s nízkou vyjednanou cenou získá také méně optimální úroveň služby. Meikle dodává: “Představa, že si mohu koupit kvalitní službu za nižší cenu, není obecně platná. Když klient žádá o snížení ceny, je třeba se zeptat, kterou část projektu mám ubrat.”
Meikle rozvíjí další podnětnou myšlenku: “I samotné nákupní oddělení je pro svou firmu službou a mělo by být zodpovědné nejen za dosažení finální sumy, ale i za vyjednání podmínek, které doručí projekt v potřebné kvalitě.” Je proto důležité uvědomit si hodnoty kvalitně provedeného výzkumného projektu.
Ve výzkumném oboru jsme si oblíbili známé přísloví – Můžete řídit jen to, co si dokážete změřit. Díky školení Davida Meikla budeme lépe vybaveni vysvětlit klientům výzkumných projektů, že s levným řešením je pro klienty přichází i riziko - To, co změříte špatně, budete take špatně řídit.
Kapacita školení se během týdne naplnila na maximum, školení probíhá v posledních dvou lednových týdnech.