Tereza Šimečková oceněna v Insight 250
Globální ocenění vyzdvihuje profesionály, kteří zanechali výraznou stopu ve výzkumném oboru. V letošním roce se sešlo více než 1 000 nominací z celého světa, ocenění získali zástupci 53 národů ze 6 kontinentů.
75% oceněných získalo své ocenění poprvé a mezi nimi byli zástupci agentur Behaviorally, Ipsos, Kantar a Opinium a firem jako Apple, Disney, Google, Netflix či Pepsico a také zástupci renomovaných univerzit.
Crispin Beale, CEO Insight 250, vysvětluje, že výběr byl realizován ve spolupráci s národními reprezentanty ESOMAR a regionálním porotci, včetně vítězů předešlých ročníků.
Výkonný ředitel ESOMAR Joaquim Bretcha dodává: "V ESOMAR hledáme cesty, jak oslavit skvělé lidi a podopořit ty, kteří svou prací aktivně přispívají k budoucnosti oboru."
Tereze srdečně gratulujeme. Je to ocenění nejen za její práci v Nielsen Admosphere, ale i za přispění do oborových aktivit, vzdělávání a šíření dobrého jména výzkumu mezi širokou škálu jeho uživatelů. Bez ní by měření mediální konzumace, zejména té televizní, nebylo na skutečně skvělé úrovni.
Více informací o všech oceněných v letošním ročníku Insight 250 naleznete zde.