Setkání 28.11.2017 - ESOMAR Big Data World
V úterý 28. listopadu se v Mediálním centru Orbis v přátelském duchu se sešla komunita si 40 odborníků, aby na setkání organizovaném sdružením SIMAR a agenturou CzechTourism sledovali přímý přenos z konference ESOMAR Big Data World v New Yorku.
Účastníci nejvíce ocenili ukázky z vybraných nejlepších prezentací z loňského ročníku ESOMAR BDW komentované přednášejícími z praxe (Jan Lajka / STEM/MARK, Soňa Machová / CzechTourism, Pavel Vaněček/ Česká spořitelna).
Hosté si také v přímém přenosu vyslechli přednášku Kyla Findlaye - The Agony and Ecstasy of Teaching Old Dog New Tricks s motem Market researchers can't (always) have nice things because they don't think like technology companies. Kyle naši skupinku osobně z New Yorku pozdravil (na snímku s Martinem Řípou / NMS Market Research).
V panelové diskusi vystoupili zástupci firem, které pracuji s big daty. Pátrali jsme, co vlastně mají big data a výzkum společného. Panelisté se shodli, že nejdůležitější na analýze jakkoli velkých dat je konečná využitelnost informací pro klienty.
Panelisté zleva: Petr Šimeček / Keboola, Tomáš Drtina / GfK Czech, Martin Bém / Adastra, Jan Lajka / STEM/MARK, Ondřej Špaček / CE Traffic, Pavel Vaněček / Česká spořitelna