Zprávy SIMAR > Effie za nejlepší práci s daty letos získalo Starobrno

Effie za nejlepší práci s daty letos získalo Starobrno

V pondělí 30. listopadu proběhlo vyhlášení cen EFFIE, tentokrát online, z obýváku maminky Marka Hlavici herečky Ivanky Deváté.

Zlatou cenu v kategorii dlouhodobého budování značky si odnáší kampaň Slow is the way to go značky Royal Crown Cola.

Další zlatou si odnáší Radegast za kampaň Život je hořký, bohudík.

V rámci Effie Awards Czech Republic byla opět udělována také cena SIMAR za nejlepší práci s daty, insighty a objektivní zdůvodnění efektu. Porota ve složení Hana Kloučková (Confess Research), Tomáš Hynčica (Nielsen Admosphere), Věra Šídlová (Kantar CZ) a Eva Maninová (Ipsos) spolu s výkonnou ředitelkou SIMAR Hanou Huntovou vítězem zvolila kampaň firmy Heineken Česká republika: Starobrno - O dobré věci stojí za to se rozdělit

Porota za výzkumnický obor se shodla, že z přihlášky je patrné, že při tvorbě strategie kampaně a zdůvodnění efektu byla vhodně a hlavně aktivně využita relevantní data. Tým Heinekenu, VCCP a Dentsu Aegis Network, který pracoval na této kampani, umí vytěžit ten správný insight a jasně definovanou strategii překlopit do přesně mířených komunikačních aktivit. Způsob, jakým byla přihláška napsaná, demonstroval úzkou spolupráci klienta a agentury založenou na důvěře. Spolu s kampaní si proto říkáme, že mezi dobré věci patří data a o dobré věci se stojí za to rozdělit. 

Vítězům blahopřejeme!