Více o programu semináře Lapis philosophorum
Seriál článků k využití výzkumu v zákaznicky orientované firmě | Lapis philosophorum
Ježíšmarjá, proč takový složitý název? Vždyť to ani nejde vyslovit! Jenže to téma proměny poznání ve zlato díky tajemné substanci je více než přiléhavé pro situace, kdy v businessu potřebujeme využít komplexní informace pro rozhodování.
Přivřete chvíli oči a představte si, že přístup k výzkumnému projektu lze pojmout jako alchymistovo bádání. Bylo nebylo, ve firmě nás ovládají tajemné spotřebitelské síly a praktikujeme rituály, které nám při správné aplikaci ve správný čas vyjeví zlaté pravdy. A máte na to lápis philosophorum, kámen mudrců. V mystice dávných civilizací Číny, starověkého Řecka a Orientu sliboval kámen mudrců i věčnou mladost či návrat k životu, byl to také katalyzátor, který magicky proměňoval surovinu ve zlato a jedno skupenství ve druhé.
Mirka Zlatníková, scénáristka a novinářka
- Adriana Jahňáková, Senior Marketing Director REEMEA region (LEGO group): LEGO – příběh znovuzrození
- Monika Hrubá, Head of Customer Insights (Česká spořitelna): Monarcha a daně / odvaha a kolaps ve výzkumu
- Ellen Kasíková, Market and Competitive Intellingence Manager (Microsoft CEE): Managing the Market Research Among Multiple Countries
- Petra Víšková, Managing Director (Confess Research)
- Jan Staněk, Strategy and Innovation Lead (Ipsos)
- Jana Šmejcová, Senior Business Partner (Kantar)
Sledujte náš pravidelný seriál.
Lapis philosophorum: začínáme
Pyramida AI: data, informace, insight a akceschopný insight (AI)
Akceschopný insight (AI): co to je a jak jej získat
Role market intelligence ve firmě
Hledá se ideální insight manager
Datový a informační audit
Nástroje a techniky: jak zapojit stakeholdery
Přímý zážitek se spotřebitelem: cesta ke konkurenční výhodě
Seminář již proběhl. Brožuru s doporučeními, jak "proměnit výzkumná zjištění ve zlato" naleznete zde.