Na co se v letošním ročníku můžete těšit?
Prezence účastníků a káva od 8:30 | začátek v 9:00 | předpokládaný závěr v 16:30.
Blok 1: Úspěch díky výzkumu trhu Na příkladech vám ukážeme, jak se dá výzkum využít v různých oblastech strategického rozhodování či k dosažení lepších výsledků v různých elementech marketingového mixu. Blok moderuje Daniel Köppl.
-
Mobilní etnografie jako zdroj inspirace: Case study: dogs | Hana Kloučková, Confess Research
-
Jak radarová technologie pomáhá zvýšit prodej výrobku i kategorie | Tomáš Drtina, Incoma GfK
-
Testování konceptů nabídek ve virtuální restauraci – spolupráce s McDonald's | Miroslav Paška, Ipsos, Jitka Marková, McDonald's
-
Tajemný zákazník: Mystery shopping v designu win-win | Marek Čerňanský, ppm factum research
-
Specifika české reklamy | Jana Šmejcová, Zuzana Jankovská, Petra Průšová, Millward Brown
Blok 2: Experimenty V tomto bloku vám odborníci přiblíží nové možnosti, metody či přístupy, které vedou k lepšímu poznání spotřebitelů a trhů. Na toto téma volně navazuje oblíbené Safari výzkumných technik, možnost si interaktivně vyzkoušet různé techniky a popovídat si o jejich výhodách s těmi, kteří je realizují přímo v terénu. Blok moderuje Petr Kubánek.
-
Mediální smršť zvaná olympiáda | Tomáš Hanzák, Alena Ivánková, MEDIARESEARCH
-
Znovunalezení dětského vidění světa | Martina Hájková, Táňa Straková, TNS AISA
-
GfK Neuromarketing - no more black box | Ondřej Herink, GfK Czech, Tomáš Hvězda, Pivovary Staropramen
Blok 3: Spotřebitel pod lupou "Consumer intelligence" je pro všechny marketéry a výzkumné agentury stěžejní a nikdy nevyčerpatelné téma. Proto se v tomto bloku podíváme na některé segmenty a preference spotřebitelů do hloubky. Blok moderuje Magida Sukkari.
-
České děti jako čtenáři | Vít Richter, Národní knihovna, Hana Friedlaenderová, MEDIARESEARCH
-
Mikrosegmentace - detailní pohled na životní styl a finanční potřeby seniorů | Lenka Korečková, Millward Brown
-
Nejcennější kapitál: zaměstnanci | Hana Říhová, TNS AISA, Tomáš Poucha, Marketingový Institut
-
Dlouhý den pana Nováka: datové fúze s příběhem | Erika Kováříková, Median
Výzkumnické safari Součástí konference bude také oblíbené výzkumnické safari. Můžete se těšit na 12 interaktivních míst, kde si můžete vyzkoušet výzkumnou metodu na vlastní kůži a promluvit o ní s odborníky, kteří ji realizují v praxi. Možná bude také třináctý, tajný stánek.
Prezentace byly vybrány programovou komisí a jejich obsah účastníci pečlivě připravují již nyní.
Na kvalitě obsahu konference nám záleží. Do programové komise, která vybrala z navrhovaných odborných příspěvků, zasedli Michal Bulirsch, KKCG, Petr Kubánek, Daniel Köppl, Marketing Sales Media, Tereza Šimečková, MEDIARESEARCH, Bronislav Kvasnička, TNS AISA a Hana Huntová, Hana Svěchotová, SIMAR.
|
|