O konferenci


Fotografie z Insight Summit 2014 (Zdroj: Empresa Media)


Zúčastněte se jediné konference v ČR, která účinně propojuje výzkum trhu a marketingovou komunitu. 

V letošním druhém ročníku jsou připraveny tři tématické bloky a oblíbené výzkumnické safari.

  • Inspirace: lepší efekt díky výzkumu
  • Experiment: nové přístupy, originální metody
  • Spotřebitel pod lupou: pochopení segmentu či chování do hloubky
  • Safari výzkumných technik: vyzkoušejte techniku a pobavte se s těmi, kteří jí realizují v praxi

Prezentace byly vybrány programovou komisí a jejich obsah účastníci pečlivě připravují již nyní. Podrobnější program naleznete zde

Na kvalitě obsahu konference nám záleží. Do programové komise, která vybrala z navrhovaných odborných příspěvků zasedli Michal Bulirsch, KKCG, Petr Kubánek, nezávislý konzultant, Daniel Köppl, Marketing Sales Media, Tereza Šimečková, MEDIARESEARCH, Bronislav Kvasnička, TNS AISA a Hana Huntová, SIMAR. 


Insight Summit | Úspěch díky výzkumu trhu
Setkávání | Inspirace | Výměna zkušeností.