O konferenci
Datum a místo: neznámé datum, Praha
Prezentující: neznámý
Témata:
Agentura: ostatní
Organizátor: -
Fotografie z Insight Summit 2014 (Zdroj: Empresa Media)
Zúčastněte se jediné konference v ČR, která účinně propojuje výzkum trhu a marketingovou komunitu.
V letošním druhém ročníku jsou připraveny tři tématické bloky a oblíbené výzkumnické safari.
- Inspirace: lepší efekt díky výzkumu
- Experiment: nové přístupy, originální metody
- Spotřebitel pod lupou: pochopení segmentu či chování do hloubky
- Safari výzkumných technik: vyzkoušejte techniku a pobavte se s těmi, kteří jí realizují v praxi
Prezentace byly vybrány programovou komisí a jejich obsah účastníci pečlivě připravují již nyní. Podrobnější program naleznete zde.
Na kvalitě obsahu konference nám záleží. Do programové komise, která vybrala z navrhovaných odborných příspěvků zasedli Michal Bulirsch, KKCG, Petr Kubánek, nezávislý konzultant, Daniel Köppl, Marketing Sales Media, Tereza Šimečková, MEDIARESEARCH, Bronislav Kvasnička, TNS AISA a Hana Huntová, SIMAR.
Insight Summit | Úspěch díky výzkumu trhu
Setkávání | Inspirace | Výměna zkušeností.