Výběrové kousky > Sdružení SIMAR spouští kampaň "Dotazník na pohodu" pro šťastné respondenty a kvalitní a šťastná data

Sdružení SIMAR spouští kampaň "Dotazník na pohodu" pro šťastné respondenty a kvalitní a šťastná data

V rámci oborové iniciativy v projektu "PRO VÝZKUM" s radostí oznamuje sdružení SIMAR spuštění projektu zaměřeného na spokojenost respondentů ve výzkumu a tím dlouhodobé udržení kvality dat.

O projektu:

Iniciativa s názvem "Dotazník na pohodu" zahrnuje soubor jednoduchých, avšak klíčových pravidel, která mají pomoci nejen k získání cenných dat, ale také k radosti respondentů. Členové agentur vycházeli při tvorbě pravidel ze svých bohatých zkušeností a shrnuli je do šesti doporučení:

  • Využijte odborníka při tvorbě dotazníku.
  • Ulehčete lidem odpovídání.
  • Hlídejte délku dotazování.
  • Otestujte dotazník před spuštěním.
  • Vyhodnocujte spokojenost s dotazníkem.
  • Ukazujte respondentům, proč odpovídali.


Kromě jednostránkové vizuální podoby "Dotazníku na pohodu" jsme připravili také tříminutové vzdělávací video, dostupné v plné délce i ve zkrácené ochutnávkové verzi.

Delší verze videa:

Kratší verze videa:


Proč je to důležité:

Odborníci ve výzkumných agenturách si uvědomují, že pro výzkumný projekt je důležité vytvořit profesionálně navržený dotazovací nástroj. Respondenti věnují výzkumnému projektu svůj čas a energii, a tak je v zájmu všech postupovat co nejefektivněji. "Dotazník na pohodu" zdůrazňuje společnou odpovědnost klientů a agentur, a proto spouštíme aktivní kampaň, na které spolupracují odborníci z oboru se svými klienty. 

Spouštěcí událost vzdělávací kampaně:

Vzdělávací kampaň začíná v předvečer mezinárodního Dne ochrany osobních údajů, který připadá na 28. ledna. Jednotlivé agentury se do kampaně zapojí 29. ledna, přičemž každý odborník přispěje něčím unikátním.


Více o "Dotazníku na pohodu" a doporučeních pro získání kvalitních dat a spokojených respondentů si můžete přečíst zde.

Více o iniciativě PRO VÝZKUM se dozvíte zde, Desatero ochrany osobních údajů pak najdete zde.


Pro více informací kontaktujte: Hana Huntová, výkonná ředitelka SIMAR

Dotazník na pohodu: Doporučení pro získání kvalitních dat a spokojených respondentů.
Tisková zpráva: Sdružení SIMAR spouští kampaň "Dotazník na pohodu" pro šťastné respondenty a kvalitní a šťastná data