Připomínáme Den ochrany osobních údajů a kampaň PRO VÝZKUM

Ochrana údajů není jen o dodržování předpisů, ale o posilování důvěry a vytváření bezpečnějšího prostředí pro všechny. Všichni sdružení v SIMAR jsou hrdí na to, že podporují a naplňují tyto oborové principy. Při reflexi našich klíčových iniciativ chceme oslavit pokroky, kterých jsme dosáhli, a znovu potvrdit náš závazek k důvěryhodnému průzkumu trhu.
Abychom vám pomohli udržet si náskok v oblasti ochrany osobních údajů, šetrném dotazování a přínosnosti výzkumu pro ekonomiku a společnost, sdílíme zajímavé zdroje, které vám pomohou udržet vaše postupy aktuální.
1. Desatero ochrany osobních údajů PRO VÝZKUM
Ochrana údajů je základem. První z našich deseti pravidel ochrany osobních údajů je vždy záruka, že výzkum nikdy není přímo napojen na prodej a propagaci výrobků. Desatero slouží jako základní vodítko pro odborníky, klienty i veřejnost a zajišťuje, aby byl výzkum trhu prováděn poctivě a bezpečně.
Úplný soubor pravidel si můžete prohlédnout zde.
2. Dotazník na pohodu
Lidé, nebo respondenti, jak se ve výzkumné hantýrce říká, jsou srdcem každého výzkumu. Proto jsme vytvořili iniciativu Dotazník na pohodu, Tato iniciativa pomáhá zajistit, aby průzkumy byly pro lidi příjemné, poutavé a respektovaly čas účastníků.
Přečtěte si více informací o Dotazníku na pohodu.
Jak se při výzkumu rodí „šťastná data“, se dozvíte také v poutavém videu, které přibližuje zásady šetrného dotazování.
3. Případové studie využití výzkumu
Během následujících dvou týdnů budeme představovat reálné případové studie, které ukazují sílu kvalitního průzkumu v praxi. Tyto příklady zdůrazňují, jak výzkum trhu podporuje lepší rozhodování, zlepšuje služby a přispívá společnosti.
V rámci našeho trvalého úsilí jsme také oslavili Den ochrany osobních údajů, čímž jsme posílili význam etických výzkumných postupů.
Připojte se k nám a oslavte etický a profesionální průzkum trhu. Sledujte nás na LinkedIn a Facebooku, kde budeme pokračovat ve sdílení poznatků, osvědčených postupů a příběhů o úspěchu!