Výběrové kousky > Agentury SIMAR jsou PRO VÝZKUM

Agentury SIMAR jsou PRO VÝZKUM

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR 1. září odstartovalo iniciativu PRO VÝZKUM, k níž se připojily všechny členské agentury.

Všechny tyto agentury jsou tedy PRO VÝZKUM:

  • CONFESS Research s.r.o.
  • CVVM (Sociologický ústav AV ČR v.v.i.)
  • Data Collect s.r.o.
  • g82 s.r.o.
  • GfK Czech s.r.o.
  • Ipsos s.r.o.
  • Kantar CZ s.r.o.
  • Median s.r.o.
  • Nielsen Admosphere a.s.
  • NMS Market Research s.r.o.
  • STEM/MARK a.s.

Zapojené agentury se zavázaly dodržovat Desatero pro ochranu osobních údajů a aktivně naplňovat klíčová témata kampaně:

  • výzkum není prodej
  • ochrana a anonymizace
  • prověřené agentury

Podle nejnovějšího sčítání počtu pracovníků v oboru výzkumu trhu, veřejného mínění a datové analytiky mají zapojené agentury v současné době 952 zaměstnanců na hlavní pracovní poměr. Dalších téměř deset tisíc tvoří externí spolupracovníci - tazatelé, rekrutéři, operátoři, moderátoři, datový analytici a další.

Tým CONFESS Research.

Tým Centra pro výzkum veřejného mínění (CVVM).

Tým Data Collect.

Tým GfK Czech.

Tým Ipsos.

Tým Kantar CZ.

Tým Median.

Tým Nielsen Admosphere.

Tým NMS Market Research.

Tým STEM/MARK.