Client Service Manager

Náplň práce

Lokalita: Praha   PLNÝ ÚVAZEK

STEM/MARK je přední společnost pro marketingový výzkum. Jsme kolektivem odborníků různých věkových skupin a zaměření. Budujeme otevřenou firmu, kde lidé berou odpovědnost do vlastních rukou, nejsou přikováni na jednom místě a nekoukají si přes rameno.

Naše hodnoty:

  • Otevřenost. Mluvit s ostatními o tom, co děláte. Ptát se, mít vlastní názor a nebát se ho sdělit.
  • Odpovědnost. Unést odpovědnost sám a nepředávat ji ostatním.
  • Chuť do práce. Jít za cílem, chtít něco zlepšit a přijít s novými nápady.
  • Smysl pro humor. Nebrat se příliš vážně, snést kritiku a podívat se na práci s nadhledem.

V současné době hledáme fajn kolegu na výše uvedenou pozici.

Co očekáváme a koho hledáme?

Po usměvavém příchodu do práce, ranní dávky kofeinu s kolegy v kuchyňce, kde se samozřejmě proberou nejdůležitější témata světového dění předešlého dne, je potřeba se plně pustit do práce.

Hledáme někoho, kdo se nebojí vzít za práci. Někoho, kdo bude umět komunikovat s lidmi na straně klienta, kteří jsou většinou ve věku okolo 30 let, často nejistí nebo až příliš jistí. Měl/a by mít rád/a nové technologie, nebát se jich. Chceme někoho, kdo se bude schopen nadchnout pro boj, i když to vypadá, že vítězství nelze dosáhnout. Měl/a by být „nadšený do života“, což se bude promítat i do práce….

Což znamená že:

  • budete zastřešovat výzkumné projekty od přípravy nabídky klientovi, až po koordinaci realizace výstupů/analýz, vč. případné osobní prezentace
  • budete komunikovat s ostatními kolegy napříč firmou
  • budovat dobré vztahy se stávajícími klienty, zjišťovat jeho současné potřeby a hledat další možnosti spolupráce
  • využijete každé příležitosti k akvizici nových klientů

Požadujeme

Co je třeba?

  • Rozhodně praxe ve výzkumu či marketingu (výzkumná agentura – pozice client service, account manager, project manager, či market research na straně klienta)
  • VŠ vzdělání podmínkou (sociologické či marketingové je velké plus)
  • aktivní znalost anglického jazyka (ano opravdu si budete s klienty volat i psát v ANJ)
  • obchodní, komunikační a prezentační schopnosti
  • spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, kreativní uvažování
  • pozitivní vztah k lidem a smysl pro humor je pro nás důležitý, bez něj to nejde
  • dobrá orientace v nových technologiích je dalším plusem

Nabízíme

No a co můžete čekat od nás?

  • naprosto pohodové kolegy
  • dlouhodobou a zajímavou práci, při které se hodně naučíte (např. podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury, politické výzkumy).
  • možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk, a každý názor je pro nás důležitý, a že jich tu máme
  • mnoho firemních benefitů (např. multisportku, výhodné členství ve fitness centru v rámci budovy, 5 týdnů dovolené, masáže v prostorách společnosti, bonbóny pro lepší náladu, příspěvek na stravné, firemní akce, výhodný firemní tarif i pro rodinné příslušníky, luxusní kafe atd.)
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B s krásným výhledem na řeku
  • flexibilitu – vyzvedávání dítěte ze školky či kroužků není problém
  • a v neposlední řadě rozhodně nulovou rutinu

 A mzda?:

  • přes 500 000,- za rok + prémie

Kontakt

Lucie Špachtová, e-mail: spachtova@stemmark.cz.


Zpět na přehled pozic