Volně prodejné studie
Volně prodejné výzkumné studie vám umožní pochopit povahu trhu a nabídnou vhled do trendů a změn ve spotřebě či vám podrobně představí motivaci a potřeby důležitých segmentů populace.
V našem seznamu je téměř stovka studií, ve kterých lze snadno vyhledávat podle tématu. Připravena pro vás je široká škála studií, např. o rychloobrátkovém zboží, mediální konzumaci, chování v online prostředí, finančních službách či studie o millenials.
04/2019 – STEM/MARK a.s.
Energetická gramotnost populace ČR – 12/2017
Orientace populace ČR v oblasti energetiky ▪ Porozumění energetickým produktům, ceně a podmínkám ▪ Motivace k úsporám ▪ Akceschopnost ke změně dodavatele energií
08/2018 – IPSOS s.r.o.
Generace Z a srovnání s generacemi X a Y
Studie realizované výzkumnou agenturou Ipsos Vám nabízejí souhrnná statistická data sesbíraná na reprezentativním vzorku populace ČR.
06/2017 – CONFESS Research s.r.o.
Vliv youtuberů na prodeje
Zjištění vlivu youtuberů na mladou generaci, zejména ve vztahu k prodejům značek. Sekundárně studie měla za cíl zmapovat aspirace dnešních teenagerů.
01/2017 – Kantar CZ s.r.o.
Lifestyle 2016
Životní styl, segmentace, proměny české společnosti, česká rodina, generační proměny, sport, zdravý životní styl.
01/2017 – GfK Czech s.r.o.
GfK Spoření
Ucelený pohled na aktuální a plánované chování české online populace v oblasti půjčování peněz jak u bankovních, tak i u nebankovních institucí.
01/2017 – IPSOS s.r.o.
SES Shopper Engagement Study 2015
Unikátní výzkum nakupování v českých supermarketech a hypermarketech, společný projekt Ipsosu a POPAI CE – 3255 rozhovorů, 34 112 analyzovaných produktů, 1309 POP médií.