insight, inovace, impakt
O SIMAR
Standardy
Agentury
Pro zadavatele
Veřejné mínění
Vzdělávání
Zaměstnání
Kontakt
Zdroje
O SIMAR
>
Členství v SIMAR
>
Členské agentury
O SIMAR
Organizační struktura
Konference SIMAR 30
Stanovy SIMAR
Výroční zprávy
Loga ke stažení
Zásady ochrany osobních údajů SIMAR
Členství v SIMAR
Členské agentury
Přihláška do SIMAR
Etické zásady oboru
Blog Historie
Členské agentury SIMAR
Více informací o členských agenturách spolu s vyhledávačem služeb a specializací
naleznete zde
.
Čerstvě namleto
14 % Čechů chodí do divadla aspoň jednou za čtvrt roku, táhnou zejména komedie a z žánrů činohra
06. 09. 2024 – Nielsen Admosphere & ResSOLUTION Group
Voliče ODS potkáte na golfu, voliče SOCDEM v hospodě a voliče ANO u televize. Jak se liší životní styly podle volebních preferencí?
05. 09. 2024 – STEM/MARK a.s.
Revoluce v generativní AI: jaký je pohled veřejnosti?
05. 09. 2024 – IPSOS s.r.o.
Obhájí bývalí prezidentští kandidáti své senátní mandáty? Kdo jsou jejich hlavní rivalové?
03. 09. 2024 – STEM/MARK a.s.
Výzkum: Pro 3 z 10 lidí je důležité být krásní v očích ostatních. Z líčení Češky nejčastěji používají produkty na oči
28. 08. 2024 – Nielsen Admosphere & ResSOLUTION Group
Lidé chtějí, aby Česko odešlo od uhlí až za 10-15 a více let
19. 08. 2024 – STEM/MARK a.s.
Další zrnka
Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Rozumím
Více informací