Tomáš Rychecký přebírá vedení STEM/MARK
Vody slepého ramena řeky v areálu DOCK na Palmovce v polovině září „rozvlnila“ změna na nejvyšší pozici agentury STEM/MARK, která letos slaví 30. výročí své existence. Na oslavě, která již tradičně proběhla ve Vrtbovské zahradě, předal dlouholetý ředitel Honza Tuček funkci Tomáši Rycheckému. Změna je evoluční, dopředu avizovaná a signalizuje novou kapitolu ve vývoji agentury.
Honza Tuček, který do STEM/MARK přišel z pozice místopředsedy Českého statistického úřadu v srpnu 2003, ve své řeči poděkoval zaměstnancům za podporu a trpělivost a klientům za přízeň (a trpělivost). Zároveň vyjádřil vděk Honzovi Hartlovi za příležitost a důvěru, kterou od něj získal. STEM/MARK a Tomáši Rycheckému popřál mnoho úspěchů a spokojených klientů i zaměstnanců. „Mám dobrý pocit. Předávám firmu Tomášovi v dobré kondici a věřím, že ji dodá novou energii a svůj pohled na věc. Bude jiný ředitel, než jsem byl já – a to je skvělé – STEM/MARK to posune dál.“
Honza Tuček ve STEM/MARK plánuje zůstat do konce roku, a to jako Client Service Manager, který bude spolupracovat na mediálních, případně politických, výzkumech. Také bude dál vystupovat ve funkci jednatele v European National Panels.
„Na jaře si koupím na chalupu pár jehňátek a výrazně pracovně zvolním. Do důchodu mi ještě pár let zbývá (a taky mám mladou ženu), tak ještě trochu pracovat musím, ale říká se, že člověk má v golfu takový handicap, kolik hodin tráví týdně v práci – tak bych rád ten svůj snížil někam ke 20-25“, říká Honza Tuček, bývalý ředitel STEM/MARK.
Tomáš Rychecký přichází do STEM/MARK s bohatými zkušenostmi v oblasti financí, poradenství a řízení projektů napříč různými sektory, včetně energetiky, inovací a vzdělávání. Jeho cílem je navázat na úspěchy agentury, ale zároveň ji posunout směrem k novým technologickým a datovým trendům.
„STEM/MARK bude nadále synonymem pro spolehlivý a kvalitní výzkum. Chci, aby naši klienti vnímali firmu jako partnera, který přináší prakticky využitelná data a zároveň své výstupy inovuje s využitím nových technologií," vysvětluje Rychecký. „Data jsou klíčem k úspěchu, ale musí být využívána inteligentně, s důrazem na jejich praktickou aplikaci,“ dodává nový ředitel s vizí budoucího směřování agentury.
Změna vedení ve STEM/MARK přichází v době, kdy se trh výzkumu a analýz rychle mění a tlak na inovace a digitální transformaci je stále silnější. S Rycheckým v čele se agentura chystá využít těchto změn a upevnit svou pozici mezi předními výzkumnými institucemi v České republice.