Společnosti GfK a Trax navazují spolupráci v oblasti technického zboží a zboží dlouhodobé spotřeby
V rámci této aliance vznikne společná nabídka Trax a GfK nazvaná In-store Intelligence. Toto řešení je odpovědí marketérům i vedení prodejen na klíčové otázky ohledně uspořádání prodejny a jeho dopadu na prodeje, realizace kampaní, positioningu, cenotvorby a plánování rozpočtu na marketing. Pro odvětví technického zboží a zboží dlouhodobé spotřeby to znamená, že poprvé bude možné skutečně porozumět tomu, jak to v prodejně funguje.
Toto řešení vychází z vlastních údajů o prodejních místech i z katalogových dat GfK a z proprietární technologie rozpoznávání obrazu, platformy byznysových informací a vlastní platformy počítačové vizualizace společnosti Trax.
Trax a GfK jsou si vědomy toho, že v dnešním mimořádně konkurenčním prostředí maloobchodu zákazníci požadují široký sortiment, určitou cenu, slevy i celkový nákupní zážitek, a proto si pospíšily s nabídkou řešení, jež bude ode dneška k dispozici v nejvýznamnějších evropských zemích a v Brazílii s tím, že v dohledné době dojde k jeho rozšíření po celém světě.
„Tím, že uzavíráme spojenectví se společností Trax, činíme velmi důležitý krok odpovídající poslání GfK stát se důvěryhodným a nepostradatelným partnerem, jenž nabízí sektoru technického zboží a zboží dlouhodobé spotřeby reálná data a jejich analýzu,“ prohlásil Grégoire Lemaître, vice president divize Sales Effectiveness v GfK. „Toto spojenectví nám umožní využívat silné stránky obou společností: GfK přináší data o prodejnách, hluboké znalosti a zkušenosti ze sektoru technického zboží a zboží dlouhodobé spotřeby i vlastní analytická řešení. Trax dodá nejlepší technologii rozpoznávání obrazu, velmi výkonnou platformu pro vizualizaci obchodních informací a solidní zkušenost s fungováním prodejen. Naše silné stránky se výborně doplňují."
„Naším posláním je nabízet nejvýznamnějším výrobcům značkového spotřebního zboží "pohled do prodejny", spolupracovat s GfK jakožto s důvěryhodným zdrojem informací o trhu a spotřebitelích v oblasti technického zboží a zboží dlouhodobé spotřeby,“ uvedl Joel Bar-el, předseda a spoluzakladatel společnosti Trax. „GfK vlastní největší soubor dat o prodejnách zboží dlouhodobé spotřeby. Propojení maloobchodních prodejních dat GfK s platformou počítačové vizualizace společnosti Trax umožní firmám podnikajícím v oblasti technického spotřebního zboží lépe pochopit, jaký dopad mají výkony obchodů na prodeje jejich produktů a značek."
Kontakt:
- Andrea Patočková, Marcom, T +420 737 263 113, andrea.patockova@gfk.com
- Stefan Gerhardt, Public Relations, T +49 911 395 4440, public.relations@gfk.com