Reklamu v nejvyšší hodnotě v segmentu léky měl v 1. kvartálu Strepfen, těsně druhý byl Paralen
Inzerci v nejvyšší hodnotě měl z firemních značek léků na českém trhu v prvním kvartálu letošního roku Strepfen, který navíc zaznamenal meziročně téměř osminásobný nárůst. Reklamu v druhé nejvyšší hodnotě umístila značka léků proti chřipce a bolesti, Paralen. Trojici největších inzerentů pak uzavírá značka ACC, která zůstala oproti roku 2016 na srovnatelné hodnotě jako v prvním kvartálu roku 2016. Ukazují to výsledky monitoringu reklamy Ad Intel, který provádí společnost Nielsen Admosphere.
Strepfen umístil v období leden–březen 2017 reklamu v celkové ceníkové hodnotě 49,6 milionů korun, což představuje téměř osminásobné navýšení oproti stejnému období v loňském roce. Paralen na druhém místě měl letos zatím inzerci v jen nepatrně nižší hodnotě než Strepfen – na rozdíl od něj však hodnota inzerce Paralenu meziročně narostla „jen“ o 26 %. Třetí ACC mělo od začátku roku reklamu za 37,1 milionů korun, což je srovnatelná hodnota s jeho loňskými výsledky ve stejném období.
Čtvrtá značka léků, Ibalgin, umístila inzerci v prvním kvartálu v hodnotě 36,2 milionů (o 6 % více než loni) a pátý VICKS měl reklamu za 34,2 milionů korun (o 54 % více než loni).
Kontakt:
Jakub Fulín | Account Manager | Nielsen Admosphere, a.s. | tel.: +420 222 717 763 | Jakub.Fulin@admosphere.cz