Čerstvě namleto > Marketing a komunikace 04/2020

Marketing a komunikace 04/2020

Právě vyšlo číslo 04/2020 časopisu Marketing a komunikace, který vydává Česká marketingová společnost. Poslední číslo čtvrtletníku je tradičně věnováno marketingovému výzkumu.

Naleznete zde i dva články výkonné ředitelky SIMAR Hany Huntové: jeden z nich se věnuje stavu výzkumného trhu a činnosti sdružení v roce 2020 a druhý je plný postřehů z letošního ESOMAR Insights Festivalu.

Přispěli i další autoři z řad členských agentur, Markéta Kneblíková (Ipsos) článkem na téma společenské odpovědnosti firem v době koronavitu či Martin Řípa s Vítem Pavlišem (NMS Market Research), kteří se věnovali "generaci nedůvěry".

Více informací o obsahu naleznete na webu ČMS zde.

Časopis je možno objednat e-mailem na: info@cms-cma.cz nebo telefonicky: 732 345 615.