Na trhu je nový nástroj pro nákup programatické reklamy AdArrows
Nástroj AdArrows využívá rozsáhlou výzkumnou bázi Českého národního panelu, největšího výzkumného online panelu v České republice čítajícího 50 tisíc respondentů, který spoluvlastní společnost Nielsen Admosphere. „Díky kvalitním a ověřeným datům z panelu je možné respondenty rozdělit do mnoha potřebných skupin, a to nejen na základě sociodemografie, ale také například podle využívání konkrétních typů finančních produktů nebo vlastnictví vozu či nemovitosti,“ říká Tomáš Hynčica, Business & Research Director Nielsen Admosphere. Pomocí statistického modelování odborníků z Nielsen Admosphere a CerebroAd byl vytvořen funkční model rozšiřující okruh respondentů z panelu na co nejširší počet uživatelů českého internetu. Modelace navíc probíhá v pravidelných intervalech, aby AdArrows vždy nabízely co nejaktuálnější informace.
Klienti tak s AdArrows získávají možnost sestavit si vlastní cílovou skupinu, na kterou chtějí cílit pomocí programatické reklamy. „Data AdArrows přináší agenturám i klientům výrazné rozšíření možností kvalitního cílení v rámci programatického nákupu,“ upřesňuje Jiří Vítek, ambasador projektu. Nástroj je primárně dostupný v systémech DSP a DMP platforem, kde je možné s daty pracovat v reálném čase. Data je však možné integrovat i do interních systémů.
Výhodou řešení AdArrows je, že je plně pod kontrolou zúčastněných společností a není závislé na externích technologiích.
„Jsem hrdý na tým lidí, kterým se podařilo vytvořit transparentní produkt na lokálních datech a technologii,“ dodává k projektu hlavní tvůrce technologické části projektu a garant kvality digitální části dat Pavel Pastor.
Kontakt: Jiří Vítek | Ambasador projektu | AdArrows | tel.: +420 777 713 140 | Jiri.Vitek@adarrows.com