Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 18. ročníku soutěže Marketér roku 2022
Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells zpříjemnila večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže.
Kromě hlavních cen udělila porota i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS. Členkou poroty byla a jednu z cen předala rovněž výkonná ředitelka SIMAR Hana Huntová.
Hlavní cena Velký modrý delfín
Mgr. Ivana Janečková, předsedkyně představenstva, Duhovka Group, a.s.
za komplexní fundraisingovou kampaň v oblasti sociálního podnikání
Zleva: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., čestná prezidentka ČMS, držitelka Velkého modrého delfína Mgr. Ivana Janečková, předsedkyně představenstva, Duhovka Group, a.s., a Ing. Tomáš David, prezident ČMS
Zlatý delfín
Ing. Lucie Němečková, Marketing Manager, PKF APOGEO Group
za nastavení marketingové strategie společnosti včetně re-brandingu a HR marketingu
Zelený delfín
Martin Dolský, MSc. ředitel marketingu, United Bakeries, a.s.
za komplexní re-design tradiční značky Odkolek včetně nového loga, komunikace, výrobků i kampaně
Růžový delfín
Ing. Eliška Soukupová, Brand Manager, Nestlé Česko, s.r.o.
za úspěšnou marketingovou kampaň na klasickou značku s výrazným navýšením prodejů a
posílení pozice značky Kofila
Ceny prezidia ČMS - Duhoví delfíni
Martin Koky, Skiareál Klínovec
za speciální komunikační projekt s využitím sociálních sítí s vhodnou tonalitou vůči cílové skupině
Lucie Mádlová, Ph.D., zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti
za environmentální marketingovou kampaň Nevolte vyhynutí
Lukáš Makowski, ředitel marketingu, M&M reality holding, a.s.
za realizaci konceptu televizních aukcí jakožto oborové inovace v kampani
Ing. Mgr. Irena Melounová, vedoucí obchodního oddělení stožárů, KOOPERATIVA, v.o.d.
za vytvoření marketingové strategie nové řady produktů
PaedDr. Petr Paksi, DBA, jednatel, obchodní ředitel, JAP FUTURE, s.r.o.
za kompletní marketingovou podporu nového produktu s využitím marketingového výzkumu
Mgr. Šuchrat Saidov, Chief Executive Officer (CEO), Silon, s.r.o.
za komunikaci strategie udržitelnosti firmy a investic do ekologických opatření
Malí delfíni
Martin Apeltauer, obchodní a technický ředitel, Prague Car Festival
za realizaci významného projektu v oblasti výstavnictví s celoevropským přesahem
Marta Janoušková, Head of Brand & Marketing, PINKO, a.s.
za úspěšné uvedení nového výrobku na trh
Kateřina Marešová, BA DevLab Smitio, s.r.o.,
za projekt znalostního sdílení a propojování komunity
Mgr. Taťána Plecháčková, ředitelka nadace, Ing. Ludmila Bobková, projektová manažerka
Nadace rozvoje občanské společnosti
za vytvoření úspěšného charitativního projektu Pomozte dětem s výraznou podporou médií
Pavel Sládek, vedoucí oddělení marketingu
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
za výrazné posílení známosti značky prostřednictvím výrazné kampaně s využitím celebrit
Jan Vokurka, majitel a jednatel, Kitl, s.r.o.
za revitalizaci tradiční značky Vratislavická kyselka
Zvláštní cena za úspěšné zavedení nové kategorie předmíchaných nápojů
Ing. Tomáš Matuška, Senior Brand Manager, Stock Plzeň - Božkov
za kvalitní komplexní strategii zavedení nové kategorie produktů s výrazným nárůstem prodeje
Zvláštní cena za vytvoření nového holografického reklamního nosiče
Ing. Dominik Peršl, CEO & Business Director, Jakub Hussar, Creative Director, Holomotion, s.r.o.
za inovativní využití holografie formou nového reklamního média
Zvláštní cena za inovativní využití reálných příběhů v kampani
Bc. Petr Princ, Marketing Manager, Klikpojisteni.cz, s.r.o.
za vhodné využití reálných příběhů v kampani Lůzr roku
Čestná uznání za úspěšnou nominaci
Ing. Dana Bičovská, Trade Marketing Manager, STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.
za in-store koncept visibility komunikující různé spotřební příležitosti produktu
Ing. Karel Friml, MBA, Západočeská univerzita v Plzni
za nový systém oceňování výstupů kreativního průmyslu
Mgr. Radek Hrabě, předseda spolku, vedoucí projektu, Svátky hudby, z.s.
za efektivní komunikaci kulturního projektu
Mgr. Pavlína Merendová, projektový a PR Manager Ostravské Vánoce, Černá louka, s.r.o.
za úspěšný projekt v oblasti event marketingu
Ing. Regina Netolická, MBA, marketingová ředitelka, Gorenje, s.r.o.
za úspěšnou komunikaci brandu
Andrea Pekerginová, majitelka, Luboš Hruška, marketingový ředitel, ONE-OFF-SYNERGY, s.r.o.
za vhodně zvolený komunikační koncept s využitím kvantitativního marketingového průzkumu
Mgr. Jan Štika, Outdoor concept, a.s.
za vytvoření nové vizuální identity značky Hannah
Letos byla už pojedenácté v rámci soutěže Marketér roku 2022 vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol – studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat problematiku energetických úspor pro překonání krize.
Porota pod vedením doc. Olgy Dolínkové ocenila projekty těchto studentů:
Vítěz soutěže
studentský tým z Vysoké školy ekonomické v Praze
David Duška, Vanesa Garová, Iveta Koubová
Další ocenění
Cena za kreativitu projektu
studentský tým University Konštantína Filosofa v Nitre
Simona Nehézová, Monika Starke, Nicolett Gulka
Cena za kvalitu výchozí analýzy
studentský tým z Vysoké školy ekonomické v Praze
Anna Krupičková, Eliška Malá, Barbora Strnadová
Cena za realizovatelnost návrhu
studenský tým University Konštantína Filosofa v Nitre
Erika Kolárová, Rebeka Čepedyová, Simona Bochnovičová
Více informací najdete na www.cms-cma.cz.