Krátké ohlédnutí za inspirativními Research & Results 2018 v Mnichově
Zvyšující se konkurence vyžaduje inovativní řešení ve snaze nabídnout více, odlišit se. S tím také souvisí postupné prolínání odvětví např. s mediálním sektorem. Na popularitě tedy nabírá automatizace procesů sběru dat, pasivní metriky, ale také virtuální realita, kterou zde představilo hned několik společností včetně české NMS. Technologie začínají čím dál více vstupovat na scénu průzkumu trhu a marketingu. Neustále se zrychluje také proces samotného sběru. Na jednom workshopu dokonce zaznělo, že jakýkoliv čas „terénu“ a doručení dat přesahující 48 hodin, je pomalý. Odchylky výsledků jsou ve srovnání s delším sběrem prý minimální – toto je však dlouhodobě diskutované téma a názory se v tomto směru rozcházejí.
Bylo příjemné vidět zájem o branži jak ze strany vystavovatelů, tak návštěvníků. „Jsem si jist, že se nacházíme na bodu zlomu, rozcestí, křižovatce oboru, chcete-li. Bude zajímavé pozorovat, kdo se vydá tím správným směrem a komu „ujede vlak“, třeba už ten na další Research & Results, které se budou konat příští rok na tom samém místě o den dříve, tedy 23. a 24. 10. 2019“, dodává Adam Hlaváček, manažer rozvoje obchodu společnosti Data Collect/Talk Online Panel.
Kontakt:
- Adam Hlaváček, adam.hlavacek@datacollect.cz , tel.: +420 732 837 066
- Michal Ševera, michal.severa@datacollect.cz , tel.: +420 731 403 561