Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Výzkumné agentury představily na konferenci Jarní SIMAR aktuální pohled na sport a hry v Čechách

Výzkumné agentury představily na konferenci Jarní SIMAR aktuální pohled na sport a hry v Čechách

24. května 2012 proběhl v Praze již pátý ročník akce „Jarní SIMAR“, tedy setkání výzkumných agentur s odborníky, kteří ve své práci marketingové výzkumy využívají. Hlavním společným tématem konference bylo vzhledem k letošnímu olympijskému roku zvoleno téma „sport a hry“.

Prezentovány byly nejen aktuální aspekty a trendy v oblasti sportu, ale představeny byly také ukázky možného využití sportovní tematiky přímo v marketingové praxi. Své příspěvky ze sportovní oblasti na akci představili odborníci ze všech dvanácti členských agentur SIMARU. Součástí každého příspěvku byla i otevřená diskuse.

V závěru setkání proběhlo představení aktualizovaných standardů SIMAR pro jednotlivé výzkumné metody, které jsou závazné pro všechny členské agentury a jejich dodržování je pravidelně kontrolováno.  „V loňském roce se uskutečnily kontroly kvality výzkumu ve všech členských agenturách, v letošním roce v kontrolách pokračujeme a jejich výsledky budou
pravidelně zveřejňovány
“ uvádí Eva Veisová, předsedkyně sdružení SIMAR.

 

Prezentace z Jarního SIMARu ke stažení:

Confess Research: Sport v komunikaci finančních služeb (H. Kloučková)

Factum Invenio: Hrozí českým domácnostem klimatická změna během Olympiády? (M. Fous)

GfK Czech: Postavení sportu u mládeže a vliv sportovního marketingu (H. Říhová)

Incoma GfK: Raketový nástup prodeje raket - Category management ve sportovním řetězci (M. Šulc)

Ipsos Tambor: Co stojí za výběrem volnočasových aktivit populace ČR? (J. Malý)

Median: Pohled na Čechy: aktivní versus pasivní sportování (E. Kováříková)

Mediaresearch: Jak moc vykolejila Martina Sáblíková svým dvojitým zlatem při ZOH 2010 sledovanost a sponzory (T. Šimečková)

Millward Brown: Mather Sport Research: Sonda do českého sportu očima marketingu (P. Průšová, M. Tesař)

NMS Market Research: Serious Play: Jak udržet respondenty „v dotazníku“ pomocí hry? (K. Kunc, M. Osuský)

Opinion Window: Sport za soumraku (L. Köppl)

STEM/MARK: Rodiče, děti a sport, aneb jak se vyrábí „organizovaný“ sportovec? (J. Tuček)

TNS AISA: „Sportovní nasazení“ značek (L. Vacatová)

SIMAR: Novelizace kvalitativních standardů SIMARu a kontroly kvality výzkumu (E.Veisová, T. Šimečková, H. Svěchotová)