Výzkumné agentury představily na konferenci Jarní SIMAR aktuální pohled na sport a hry v Čechách
Prezentovány byly nejen aktuální aspekty a trendy v oblasti sportu, ale představeny byly také ukázky možného využití sportovní tematiky přímo v marketingové praxi. Své příspěvky ze sportovní oblasti na akci představili odborníci ze všech dvanácti členských agentur SIMARU. Součástí každého příspěvku byla i otevřená diskuse.
V závěru setkání proběhlo představení aktualizovaných standardů SIMAR pro jednotlivé výzkumné metody, které jsou závazné pro všechny členské agentury a jejich dodržování je pravidelně kontrolováno. „V loňském roce se uskutečnily kontroly kvality výzkumu ve všech členských agenturách, v letošním roce v kontrolách pokračujeme a jejich výsledky budou
pravidelně zveřejňovány“ uvádí Eva Veisová, předsedkyně sdružení SIMAR.
Prezentace z Jarního SIMARu ke stažení:
Confess Research: Sport v komunikaci finančních služeb (H. Kloučková)
Factum Invenio: Hrozí českým domácnostem klimatická změna během Olympiády? (M. Fous)
GfK Czech: Postavení sportu u mládeže a vliv sportovního marketingu (H. Říhová)
Incoma GfK: Raketový nástup prodeje raket - Category management ve sportovním řetězci (M. Šulc)
Ipsos Tambor: Co stojí za výběrem volnočasových aktivit populace ČR? (J. Malý)
Median: Pohled na Čechy: aktivní versus pasivní sportování (E. Kováříková)
Opinion Window: Sport za soumraku (L. Köppl)
STEM/MARK: Rodiče, děti a sport, aneb jak se vyrábí „organizovaný“ sportovec? (J. Tuček)