Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Výzkum OBAL PODLE SPOTŘEBITELE

Výzkum OBAL PODLE SPOTŘEBITELE

Agentura NMS Market Research ve spolupráci s ČESKOU OBALOVOU ASOCIACÍ SYBA představila na OBALOVÉM GALAVEČERU 2013 nejzajímavější data z výzkumu OBAL PODLE SPOTŘEBITELE.

Výsledky výzkumu prezentoval Ondřej Veis, Client Service Director ve společnosti NMS Market Research.

OBAL PODLE SPOTŘEBITELE

V průběhu  OBALOVÉHO GALAVEČERA 2013 byly představeny hlavní výsledky výzkumu OBAL PODLE SPOTŘEBITELE. Výsledky prezentoval Ondřej Veis, Client Service Director společnosti NMS Market Research.

Výzkum potvrdil nenahraditelnou roli obalu při výběru výrobku a stoupající důležitost optimalizace informací, které jsou na obalu uvedeny. Jen kvůli obalu změnilo kupovanou značku již 54% spotřebitelů a hlavním důvodem byly informace na obalu uvedené. Tyto informace musí být v souladu s očekáváním spotřebitelů – jak co se týče jejich věcného obsahu, tak i srozumitelnosti, čitelnosti, rozsahu a celkového grafického provedení.

Výzkumu se zúčastnilo celkem 585 respondentů a výsledky jsou reprezentativní pro české spotřebitele ve věku 18-65 let, kteří užívají internet. Sběr dat proběhl ve dnech 25. – 30. 10. 2013 v Českém národním panelu.

CENA SPOTŘEBITELE 2013

V průběhu večera předal Ondřej Veis také letošní novinku, kterou bylo ocenění CENA SPOTŘEBITELE 2013. Jako nejlepší obal byl spotřebiteli vybrán Mlýnek na koření, který byl do soutěže přihlášen společností Vitana a.s. Spotřebitelé ocenili zejména celkovou atraktivitu obalu – obal je láká ke koupi výrobku, jeho design je líbivý a zároveň jde dobře k výrobku, a v neposlední řadě informace na obalu jsou dobře čitelné.

OBALOVÝ GALAVEČER 2013

V průběhu  OBALOVÉHO GALAVEČERU 2013 byly předány trofeje a certifikáty  zástupcům firem oceněných exponátů v soutěži OBAL ROKU 2013, DESIGN TOUCH 2013 a CENA SPOTŘEBITELE 2013.

OBALOVÝ GALAVEČER 2013 se konal 27.11.2013 V Aquapalace Hotel Prague a jeho průběhem provázel Jan Pokorný.

Kontakt: Martin Volek, Project Manager, g (+420) 608 175 813, t (+420) 222 351 613, martin.volek@nms.cz

 

Ondřej Veis, Client Service Director společnosti NMS Market Research, prezentuje hlavní výsledky výzkumné studie OBAL PODLE SPOTŘEBITELE 2013

Ondřej Veis, Client Service Director společnosti NMS Market Research, uvádí spolu s Janem Pokorným vítěze CENY SPOTŘEBITELE 2013

Ondřej Veis, Client Service Director společnosti NMS Market Research, se zástupcem přihlašovatele Vitana a.s., jejíž Mlýnek na koření vyhrál CENU SPOTŘEBITELE 2013

Soubory ke stažení