Technologie MEDIARESEARCH uspěla v tendru na měření sledovanosti televize v Estonsku
![](/assets/image-cache/media/old/Hot-news/logo_cz.7e45de1d.jpg)
Česká agentura MEDIARESEARCH vítězstvím v tendru rozšiřuje své aktivity do další evropské země. Společnost ke konci roku dobudovala reprezentativní panel domácností pro měření televizní sledovanosti v Bulharsku.
O vítězi tendru v Estonsku rozhodla začátkem února tamní asociace televizních stanic a mediálních agentur (EMOL). Výběrového řízení se účastnily i další výzkumné společnosti, například AS Elion, GfK nebo Nielsen.
Úloha MEDIARESEARCH bude v estonském projektu spočívat vedle celkové podpory především v dodání technologie SimMetry, která je nezávislá na způsobu šíření televizního signálu. Stejně jako v českém projektu, i v Estonsku využije společnost poslední generaci měřícího zařízení - SimEar.
„Máme velikou radost, že se nám postupně daří prosazovat kvalitní technologii od našich vývojářů i do dalších evropských zemí,“ uvedl Tomáš Bičík, který je v MEDIARESEARCH zodpovědný právě za rozšiřování obchodních aktivit společnosti. „Díky našemu prověřenému technologickému, ale i analytickému zázemí v České republice máme ostatním zemím rozhodně co nabídnout.“
SimEar – nejnovější generace peoplemetru vyvinutá společností MEDIARESEARCH
Kromě České republiky a Bulharska se bude technologie pro měření sledovanosti televize od české společnosti MEDIARESEARCH využívat i v Estonsku
Kontakt:
- Pavla Chlebounová, Public Relations, MEDIARESEARCH, a.s., Tel.: +420 222 717 763-4, E-mail: Pavla.Chlebounova@mediaresearch.cz
- Jana Kuncová, Business Development Manager pro Estonsko, MEDIARESEARCH, a.s., Tel.: +420 222 717 763-4, E-mail: Jana.Kuncova@mediaresearch.cz
- Tomáš Bičík, Business Development Director, MEDIARESEARCH, a.s., Tel.: +420 222 717 763-4, E-mail: Tomas.Bicik@mediaresearch.cz