Společnost media control® GfK INTERNATIONAL mění název na GfK Entertainment

Společnost GfK Entertainment je partnerem zábavního průmyslu a poskytuje žebříčky a informace o trhu s knihami, hrami a videi i návštěvnosti kin. Vzhledem k různorodosti nových digitálních distribučních kanálů a rozvoji komunikace prostřednictvím sociálních médií rozšiřuje společnost GfK svou produktovou nabídku a bude do budoucna nabízet ještě komplexnější poznatky o aktuálních trendech na trhu.
Nový název GfK Entertainment představuje rozšířenou nabídku pro zákazníky a pomůže posílit mezinárodní charakter svého podnikání.
Dr. Mathias Giloth, odpovědný výkonný ředitel společnosti, vysvětluje: „Našim cílem je vyvozovat z velkých objemů dat smysluplné poznatky. Nový název GfK Entertainment reflektuje rozšířenou nabídku produktů pro zákazníky a odlišuje nás od všech ostatních hráčů na trhu. Jako přední světoví specialisté na výzkum trhu v oblasti zábavního průmyslu můžeme zákazníkům nabídnout globální řešení aplikovaná na místní trhy. V rámci nové značky GfK Entertainment budeme stejně jako v předchozích deseti letech spolupracovat se svými partnery a poskytovat informace o zábavním průmyslu tak, abychom co nejlépe vyhověli potřebám zákazníků.“
Nový název GfK Entertainment zdůrazňuje příslušnost společnosti ke skupině GfK a zvyšuje výsledný synergický efekt pro zákazníky. Změna názvu rovněž vnáší jasnost do probíhajícího sporu s bývalým akcionářem společnosti media control® GfK INTERNATIONAL GmbH.
Nová online prezentace značky se nachází na adrese www.gfk-entertainment.com.
Kontakt:
- Dr. Mathias Giloth, T +49 7221 366 200, mathias.giloth@gfk.com
- Stefan Gerhardt, Corporate Communications, T +49 911 395 4143, stefan.gerhardt@gfk.com