Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Semináře IPSOS startují

Semináře IPSOS startují

Jednou z tradičních aktivit agentury IPSOS na českém trhu je pořádání seminářů zaměřených na nejrůznější oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, v dubnu startuje už 12.série. „Kdo neinovuje, jako kdyby nebyl“ není zprofanovaným heslem, ale pravdou. Proto i výzkumné agentury přicházejí s novými metodami a hledají nové přístupy k řešení.

Seminář o praktickém uplatnění inovací ve výzkumu se koná 24. dubna a jsme rádi, že v programu vystoupí i zástupci našich klientů (Molson Coors CE, Telefónica O2 Slovakia). Seminář o zákaznické zkušenosti a o NPS proběhne 17. dubna, v rámci programu vystoupí i Peter Faber – Global Business Development Director, Ipsos Loyalty. Na závěr jarních akcí (29. května) jsme připravili seminář o speciálních metodách kvalitativního výzkumu, kde se budeme zabývat mj. renesancí etnografického přístupu. „Opakování je matkou moudrosti“, proto jsme se rozhodli zopakovat loňský seminář o trendech v kvalitě sběru dat (15. května).

Aktuální program letošní 12. série Ipsos klientských setkání – JARO 2013 – naleznete ZDE.

Účast na seminářích je bezplatná,  vzhledem ke kapacitě je ale možná až po odsouhlasení organizátorem – tedy agenturou Ipsos. V případě zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz.

V případě dotazů kontaktujte : 

Tomáš Macků, Research & Communication Director CR,SR, IPSOS s.r.o. 

e-mail: tomas.macku@ipsos.comGSM 774 646 799