Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Seminář o Neuromarketingu

Seminář o Neuromarketingu

Dne 4. května 2011 pořádá agentura CONFESS Research odborný seminář "Využití Neuromarketingu pro budování značky".

Seminář je pokračováním úspěšné říjnové konference a v jeho rámci se představí NOVÉ případové studie Neuro testů TV reklam z českého trhu a proběhne živá ukázka metody testování.

Seminář se uskuteční 4. května, 2011 od 14,00 do 18,30 hodin v hotelu Alwyn, Vítkova 26, Praha 8.

Kromě případových studií se na semináři poprvé v České republice představí také nové metody výzkumu podvědomí zaměřené na vnímání značky.

Jako Key Note Speaker promluví Prof. Rafal Ohme, CEO společnosti LABoratory & Co, která patří ke globálním leaderům v oblasti Neuro výzkumu. Ten ve svém příspěvku "How brands are perceived by our brain" promluví o tom, jak může výzkum podvědomí pomoci s positioningem značky.

 V rámci případových studií z českého trhu se setkáte se značkami Seznam.cz, GE Money a Amundsen, jejichž zástupci se podělí o své postřehy z Neuro testu. Jejich prezentace poté doplní vstup na téma "Není packshot jako packshot", kde vás provedeme úspěšnými i méně úspěšnými ukázkami zakončení reklamy.

 V případě Vašeho zájmu o účast se registrujte na e-mailové adrese neuroseminar@confess.cz. Vzhledem k omezené kapacitě sálu doporučujeme včasnou registraci.

Soubory ke stažení