Seminář o Neuromarketingu
![](/assets/image-cache/media/old/Hot-news/Prof.%20Rafal%20Ohme.7e45de1d.jpg)
Seminář je pokračováním úspěšné říjnové konference a v jeho rámci se představí NOVÉ případové studie Neuro testů TV reklam z českého trhu a proběhne živá ukázka metody testování.
Seminář se uskuteční 4. května, 2011 od 14,00 do 18,30 hodin v hotelu Alwyn, Vítkova 26, Praha 8.
Kromě případových studií se na semináři poprvé v České republice představí také nové metody výzkumu podvědomí zaměřené na vnímání značky.
Jako Key Note Speaker promluví Prof. Rafal Ohme, CEO společnosti LABoratory & Co, která patří ke globálním leaderům v oblasti Neuro výzkumu. Ten ve svém příspěvku "How brands are perceived by our brain" promluví o tom, jak může výzkum podvědomí pomoci s positioningem značky.
V rámci případových studií z českého trhu se setkáte se značkami Seznam.cz, GE Money a Amundsen, jejichž zástupci se podělí o své postřehy z Neuro testu. Jejich prezentace poté doplní vstup na téma "Není packshot jako packshot", kde vás provedeme úspěšnými i méně úspěšnými ukázkami zakončení reklamy.
V případě Vašeho zájmu o účast se registrujte na e-mailové adrese neuroseminar@confess.cz. Vzhledem k omezené kapacitě sálu doporučujeme včasnou registraci.