Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Řešení společnosti GfK pro konkurenceschopnější řízení globálních dodavatelských řetězců

Řešení společnosti GfK pro konkurenceschopnější řízení globálních dodavatelských řetězců

Informace o distribuci, prodeji a přeprodeji jsou poprvé k dispozici pohromadě v jedné databázi.

Společnost GfK oznámila uvedení nového řešení GfK Supply Chain Management Insights, které reaguje na stále rostoucí nároky v oblasti řízení celého dodavatelského řetězce výrobců, distributorů, dodavatelů a prodejních kanálů (prodejci, internetoví prodejci a přeprodejci) v oboru IT a technologií.

Podniky s globální působností potřebují ze svého dodavatelského řetězce vytěžit strategickou konkurenční výhodu. Jsou zde však dva faktory, kvůli nimž je řízení dodavatelského řetězce stále náročnější.

Rychlost inovací je větší než rychlost cyklů obměny produktů vycházejících z poptávky zákazníků, takže podniky musí být schopny přizpůsobit svůj dodavatelský řetězec rychleji a efektivněji.

Kvůli globalizaci dodavatelských řetězců, díky níž lze dosáhnout vyšší efektivity a úspor z rozsahu, se pak zvyšuje komplexnost sítí tvořených různými zdroji, dodavateli a prostředky. Podle studií společnosti GfK odebírají IT specialisté produkty v průměru od šesti různých distributorů, přičemž více než čtvrtina z nich (28 procent) v posledním roce změnila alespoň jednoho distribučního partnera.

Rudi Aunkofer, globální ředitel pro IT ve společnosti GfK, říká: „Naši klienti potřebovali mít jednotný a úplný přehled o celém dodavatelském řetězci. Jako vůbec první agentura jim jej můžeme zajistit díky tomu, že jsme propojili komplexní data o distribuci, prodeji a přeprodeji v jedné databázi. Klientům nyní nabízíme konzistentní reporting pro 34 evropských zemí s rozdělením podle oblastí, vlastností, kanálů, zákazníků a cenových pásem. Tento ucelený přehled jim umožní identifikovat oblasti ke zlepšení a zvýšení efektivity v rámci dodavatelského řetězce a v důsledku optimalizovat výkonnost i výnosnost.“

Řešení GfK Supply Chain Management Insights je tvořeno čtyřmi základními prvky, které nabízíme jednotlivě nebo dohromady jako kompletní službu, jež klientům poskytne úplný obrázek o celém dodavatelském řetězci:

Řízení objednávek a optimalizace logistiky
Data o distribuci skladových položek (SKU) ze 34 evropských trhů umožňují podnikům vyhodnotit výsledky produktů, porovnat efektivnost své logistiky s konkurencí a odhalit příležitosti ke zvýšení efektivity.

Řízení prodeje a optimalizace marketingu
Data o prodeji od prodejců a přeprodejců založená na největším vzorku technických produktů na světě nabízejí podnikům možnost posouzení výsledků produktů v místě prodeje, porovnání s konkurencí a zjištění příležitostí k růstu z hlediska prodeje a marketingu.

Řízení objemu produktů a plánování prodeje
Krátkodobé a dlouhodobé předpovědi založené na datech z distribuce a míst prodeje od společnosti GfK usnadní podnikům sladění dostupnosti produktů s očekávanou poptávkou na trhu.

Řízení informací
Díky produktovým katalogům s uceleným popisem parametrů a vlastností spotřebního zboží a technických výrobků mohou podniky čerpat přesné informace z jednoho zdroje a tím ušetřit čas.

Kontakt:
Andrea Winklerová, Marcom, T: +420 296 555 422, M: +420 737 263 113, andrea.winklerova@gfk.com

Soubory ke stažení