Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Pepe Martínez představí novou knihu „THE CONSUMER MIND“

Pepe Martínez představí novou knihu „THE CONSUMER MIND“

Španělský odborník představí ve středu nové poznatky z neuromarketingu a výzkumu chování zákazníků. Pepe Martinéz, jeden z předních evropských marketingových odborníků a ředitel Millward Brown Iberia, poprvé v Praze představil svoji novou knihu The Consumer Mind, která navazuje na jeho úspěšný titul Qualitology.

Kniha vysvětluje praktickým způsobem, jak se značky a reklama promítají do myslí spotřebitelů a jakým vlastním životem si zde žijí. Využívá k tomu kombinaci poznatků z  psychologie, neurověd, kvalitativního výzkumu a marketingu.

Představení knihy proběhlo ve středu 31.9.2012 v rámci semináře Tajný život vaší značky v mozku zákazníka, v konferenčním centru HUB, Drtinova 10, Praha 5. Po přednášce měli hosté možnost si sami vyzkoušet nové technologie pro marketingový výzkum.

Příklady z obsahu knihy: 

  • Jak fungují emoce při nakupování?
  • Jak vidí zákazníci vaše logo?
  • Jaký je rozdíl mezi tím, co zákazníci říkají a tím, co skutečně chtějí?
  • Co konkrétně znamená štěstí?
  • Jak funguje pozornost ve světě přehlceném informacemi?

Kniha obsahuje analýzu 100 nejúspěšnějších světových značek (jako např. Apple, Google, McDonald’s, Coca Cola, Facebook atd.) ze studie realizované na více než 2 milionech spotřebitelů ve 30 zemích světa.

Kniha The Consumer Mind inspiruje marketéry k zamyšlení nad spotřebiteli a jejich každodenním životem tak, aby dokázali mít větší kontrolu nad osudem svých značek a reklam v myslích spotřebitelů.

Rozhovor s Pepe Martínezem uveřejněný v Hospodářských novinách nalezente zde.