Pepe Martínez představí novou knihu „THE CONSUMER MIND“
Kniha vysvětluje praktickým způsobem, jak se značky a reklama promítají do myslí spotřebitelů a jakým vlastním životem si zde žijí. Využívá k tomu kombinaci poznatků z psychologie, neurověd, kvalitativního výzkumu a marketingu.
Představení knihy proběhlo ve středu 31.9.2012 v rámci semináře Tajný život vaší značky v mozku zákazníka, v konferenčním centru HUB, Drtinova 10, Praha 5. Po přednášce měli hosté možnost si sami vyzkoušet nové technologie pro marketingový výzkum.
Příklady z obsahu knihy:
- Jak fungují emoce při nakupování?
- Jak vidí zákazníci vaše logo?
- Jaký je rozdíl mezi tím, co zákazníci říkají a tím, co skutečně chtějí?
- Co konkrétně znamená štěstí?
- Jak funguje pozornost ve světě přehlceném informacemi?
Kniha obsahuje analýzu 100 nejúspěšnějších světových značek (jako např. Apple, Google, McDonald’s, Coca Cola, Facebook atd.) ze studie realizované na více než 2 milionech spotřebitelů ve 30 zemích světa.
Kniha The Consumer Mind inspiruje marketéry k zamyšlení nad spotřebiteli a jejich každodenním životem tak, aby dokázali mít větší kontrolu nad osudem svých značek a reklam v myslích spotřebitelů.
Rozhovor s Pepe Martínezem uveřejněný v Hospodářských novinách nalezente zde.