Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Nový firemní web aneb Ipsos se bez inovací neobejde

Nový firemní web aneb Ipsos se bez inovací neobejde

Po letním přestěhování do nových kancelářských prostor ve Slovanském domě, po letošním uvedení Facial coding, Mobile Express výzkumu a dalších novinek, přichází Ipsos s úplně novým designem webových firemních stránek.

„Vše se dnes rychle vyvíjí a jen ten, kdo se dovede přizpůsobit požadavkům a očekáváním trhu, je schopen se nadále držet ve špičce pelotonu“, komentuje tento krok Radek Jalůvka, generální ředitel Ipsosu a dodává: „Dlouho jsme váhali, zda se máme přidržet globálního vzoru webu, ale nakonec u nás vyhrál jiný přístup a zvolili jsme zcela nový design. Snažili jsme se o to, aby byl user friendly a zároveň měl co nejvyšší informativní hodnotu o naší nabídce a zkušenostech.  Vedle naší již patnácté série klientských setkání, seminářů a workshopů, je nový web dalším krokem k přehlednější a detailnější informovanosti našich klientů.“ 

Celý koncept webu pochází „z vlastní kuchyně“. Představuje nejen 10 divizí Ipsosu, ale zároveň informuje podrobně o odborném a technickém zázemí.

Doufáme, že se vám náš web bude líbit a samozřejmě velmi rádi přivítáme vaše názory a hodnocení. 

Kontakt: Tomáš Macků, Research & Communication Director, tomas.macku@ip­sos.comGSM: +420 774 646 799