Novinka v monitoringu promočních aktivit
Vloženo: 10. 09. 2013 – Ostatní
Ipsos Leaflet Monitoring a Ipsos Leaflet Microscope jsou novými nástroji pro sledování a analýzu promočních aktivit ve vybraných obchodních jednotkách a kategoriích produktů.
![](/assets/image-cache/media/old/Hot-news/Ipsos%20logo%20trans.7e45de1d.jpg)
Tyto produkty uvedla výzkumná agentura Ipsos na trh v červenci 2013 – jak na území České republiky, tak ve Slovenské republice.
Jedná se o pravidelné měsíční výstupy, Leaflet Monitoring je zaměřený na celkové zpracování základních promočních parametrů a přináší přehled o těchto aktivitách v retailu, Leaflet Microscope slouží jako nástroj více detailní analýzy v rámci vybrané produktové kategorie.
Pro detailní informace o těchto nástrojích, o možnostech získat konkrétní výstupy se obracejte na: Martin Boček - Business Development Director CR,SR, martin.bocek@ipsos.com, tel.: +420 724 601 255
Více naleznete na www.ipsos.cz