Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Novinka v monitoringu promočních aktivit

Novinka v monitoringu promočních aktivit

Ipsos Leaflet Monitoring a Ipsos Leaflet Microscope jsou novými nástroji pro sledování a analýzu promočních aktivit ve vybraných obchodních jednotkách a kategoriích produktů.

Tyto produkty uvedla  výzkumná agentura Ipsos na trh v červenci 2013 – jak na území České republiky, tak ve Slovenské republice. 

Jedná se o pravidelné měsíční výstupy, Leaflet Monitoring je zaměřený na celkové zpracování základních promočních parametrů a přináší přehled o těchto aktivitách v retailu, Leaflet Microscope slouží jako nástroj více detailní analýzy v rámci vybrané produktové kategorie.

Pro detailní informace o těchto nástrojích, o možnostech získat konkrétní výstupy se obracejte na:      Martin Boček - Business Development Director CR,SR, martin.bocek@ipsos.comtel.: +420 724 601 255

Více naleznete na www.ipsos.cz