Nezamotejte se do výzkumných online sítí
![](/assets/image-cache/media/old/Hot-news/SIMAR%20logo.7e45de1d.jpg)
Víte, jak nejlépe využít online prostředí k získání informací o vašich spotřebitelích a trhu? Jak nekoupit online zajíce v pytli?
- klíčové otázky pro prověření kvality a vypovídací schopnosti online výzkumu
- případové ministudie ukazující výhody a nevýhody online výzkumů
- trendy a zajímavá přídavná řešení aneb fičurky
Přijďte si poslechnout úvahy odborníků, kteří se online výzkumem dlouhodobě zabývají, a diskutujte s nimi o specifikách online výzkumů.
Hana Friedlaenderová, MEDIARESEARCH | Hana Říhová, TNS Aisa | Jan Tuček, STEM/MARK | Jan Lajka, STEM/MARK | Vladimír Bodlák, Ipsos | Jiří Klán, Nestlé Česko | Radek Domanský, Data Collect | Petr Soukup, FSV UK | Martin Petrášek, eMerite
23. dubna 2014 od 9 do 12 hodin
VŠE – nová budova, nám. W. Churchilla 4, Praha 3
Účastnický poplatek 499,- bez DPH (platba převodem, popř. na místě).
Registrujte se na simar@simar.cz do předmětu zprávy uveďte SIMAR seminář.
Kapacita je omezená, registrace je závazná.