Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Nezamotejte se do výzkumných online sítí

Nezamotejte se do výzkumných online sítí

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR pořádá ve středu 23. dubna 2014 na půdě Vysoké školy ekonomické v Praze seminář na téma "Nezamotejte se do výzkumných online sítí".

Víte, jak nejlépe využít online prostředí k získání informací o vašich spotřebitelích a trhu? Jak nekoupit online zajíce v pytli?

  • klíčové otázky pro prověření kvality a vypovídací schopnosti online výzkumu
  • případové ministudie ukazující výhody a nevýhody online výzkumů
  • trendy a zajímavá přídavná řešení aneb fičurky

Přijďte si poslechnout úvahy odborníků, kteří se online výzkumem dlouhodobě zabývají, a diskutujte s nimi o specifikách online výzkumů.

Hana Friedlaenderová, MEDIARESEARCH | Hana Říhová, TNS Aisa | Jan Tuček, STEM/MARK | Jan Lajka, STEM/MARK | Vladimír Bodlák, Ipsos | Jiří Klán, Nestlé Česko | Radek Domanský, Data Collect | Petr Soukup, FSV UK | Martin Petrášek, eMerite

23. dubna 2014 od 9 do 12 hodin
VŠE – nová budova, nám. W. Churchilla 4, Praha 3

Účastnický poplatek 499,- bez DPH (platba převodem, popř. na místě).

Registrujte se na simar@simar.cz do předmětu zprávy uveďte SIMAR seminář.
Kapacita je omezená, registrace je závazná.