Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Mobilní marketing - hodně muziky za málo peněz

Mobilní marketing - hodně muziky za málo peněz

Ve čtvrtek 7.2.2013 od 18 hod. se v historických prostorách klubu podnikatelů GOLEM v Praze 1, ul. Na Perštýně 18 koná 63. debatní večer Franchise Clubu na téma "Mobilní marketing - hodně muziky za málo peněz".

Franchise Club se v duchu svého hesla "Poznat, pochopit, použít" snaží přinášet užitečné informace o nových a perspektivních formách marketingových technik a strategií. Zejména těch, které mohou pomoci lépe budovat značku, podporovat více prodej a účinněji komunikovat se zákazníky.

V poslední době se do popředí zájmu dostává marketingová komunikace zaměřená na uživatele mobilních telefonů, označovaná jako "mobilní marketing". Dokáže totiž s relativně malými náklady, oproti ostatním médiím, účinně oslovit velkou cílovou skupinu uživatelů. A ruku na srdce, kdo by nechtěl mít za málo peněz hodně muziky?

Průvodcem po tomto novém reklamním médiu bude Martin DOLEJŠ, který ve společnosti Telefónica vede obchodní tým O2 Media, kde má na starosti přípravu a realizaci strategií v oblasti mobilního marketingu. Martin je členem Franchise Clubu a je zapáleným a uznávaným odborníkem v této mladé oblasti marketingové komunikace. Má za sebou celou řadu kampaní pro řadu známých mezinárodních i domácích značek, včetně franšízingových.

Martin Dolejš nám v průběhu klubového večera vysvětlí, proč a jak toto nové reklamní medium funguje. Na co se hodí, v čem je a v čem není účinné. Na konkrétních příkladech kampaní známých obchodních sítí ukáže, jak lze promyšlenou mobilní komunikací na zákazníky zacílit, jak se dá obsah sdělení na mobilu velice přitažlivě zobrazit i ozvučit a jak lze zákazníka doslova „vtáhnout do hry“. Uvidíme, jak se mobilní marketing používá k informování zákazníků, k budování značky nebo k motivaci k určitému nákupnímu jednání nebo k podpoře nových prodejních míst. Dozvíme se, jak se používají a co dokáží cílené SMS a MMS kampaně, mobilní bannery, mobilní stránky a mobilní platby. 

Tipněte si a vyhrajte kampaň v ceně 30 000 Kč! Abychom představili mobilní marketing co nejnázorněji, připravili jsme pro návštěvníky 63. klubového večera jednoduchou tipovací soutěž. V ní můžete vyhrát pro vaše podnikání nebo pro firmu mobilní SMS/MMS reklamní kampaň v ceně 30 000 Kč! Stačí se zaregistrovat nejpozději do úterý 5.2.2013 do 12 hodin jako účastník klubového večera a ve středu 6.2. odpovědět na jednoduchou otázku, kterou vám O2 Media tento den zašle na váš mobil. Ten, kdo odešle nejpřesnější tip, si ve čtvrtek večer odnese voucher na kampaň za 30 tisíc Kč, který mu zde osobně předáme.  Soutěže se mohou zúčastnit jak členové Franchise Clubu, tak  i nečlenové. Podmínkou výhry je předchozí registrace a uvedení telefonního čísla – platí i pro členy klubu.

Přijďte si do Franchise Clubu poslechnout o nových trendech v marketingové komunikaci. Zeptejte se osobně na to, co vás zajímá. Načerpejte u nás inspiraci, získejte nové, zajímavé, užitečné a cenné kontakty, informace, rady a zkušenosti - podané srozumitelnou a atraktivní formou.

Registrace a vstupné

Na klubový večer je potřeba sebe i své přátele a kolegy pokaždé předem elektronicky zaregistrovat na adrese club@ifranchising.cz  a uvést jméno, firmu, pozici, telefon a adresu. Doporučujeme registrační e-mail odeslat co nejdříve. Pokud se člen Franchise Clubu zaregistruje předem, získá rezervaci místa. 

Členové Franchise Clubu mají pro sebe a jednoho svého hosta vstup zdarma. Členové partnerských klubů Golem Club a Prague Business Club a členové SFA mají po registraci předem jeden vstup zdarma. Vstupné na klubový večer, včetně pohoštění, je pro nečleny 600 Kč (vč. DPH). Slevu 20 % mají členové partnerských organizací: Česká marketingová společnost, Česká manažerská asociace a každý další přihlášený návštěvník. Nepodnikající studenti denního studia do 26 let a učitelé u nás zaplatí 200 Kč. Vstupné do Franchise Clubu je daňově uznatelný náklad. Vstupenku na klubový večer lze zakoupit pouze hotově v recepci.

Kontakty

Organizátorem Franchise Clubu je Český institut pro franchising (ČIFRA) – národní centrum pro vzdělávací, popularizační, publikační poradenskou a vědeckou činnost ve franchisingu, člen International Franchise Association. Kontakty: Jaroslav Tamchyna, prezident klubu, tel.: +420 603 578 035, +420 226 518 868, club@ifranchising.cz;. Ing. Tereza Ilczyszyn, kancelář klubu: tel. +420 725 293 393, e-mail: office@ifranchising.cz; sídlo kanceláře klubu: Spálená 51, 110 00 Praha 1, (mapa)

Franchise Club a Český institut pro franchising jsou členy největší mezinárodní franšízingové profesní komunity – International Franchise Association (IFA).