Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Millward Brown získává "Effective Brands"

Millward Brown získává "Effective Brands"

Spojením přední globální společnosti poskytující konzultace v oblasti marketingových strategií se společností Millward Brown Optimor vzniká Millward Brown Vermeer.

Millward Brown, přední světová společnost zabývající se výzkumem značek, médií a komunikace  oznámila akvizici společnosti EffectiveBrands Holding B.V. (“EffectiveBrands”), jedné z předních světových konzultantských společností v oblasti marketingových strategií. Millward Brown propojí EffectiveBrands se svou divizí Millward Brown Optimor zaměřenou na strategické konzultace a vytvoří tak Millward Brown Vermeer. Millward Brown Vermeer bude pracovat s předními světovými marketingovými řediteli a značkami, aby jim společně pomohli vytvořit základ marketingové strategie, která povede jejich společnost k růstu díky silné a zdravé značce.

„Řídící pracovníci čelí bezprecedentním komplikacím a tlaku ze strany zákazníků, zaměstnanců i investorů v důsledku zvyšujících se požadavků na transparentnost a hodnotu ze strany společností,” říká Travyn Rhall, výkonný ředitel Millward Brown. „Díky zformování Millward Brown Vermeer můžeme posílit a rozšířit naši nabídku tak, abychom dokázali firmám pomoci s odpověďmi na klíčové otázky v oblasti růstu vedeného značkou a také zajistili efektivní implementaci optimální strategie v globálním měřítku. Jsme velmi rádi, že můžeme tým EffectiveBrands přivítat v Millward Brown.”

Společnost EffectiveBrands byla založena v roce 2001 Marcem de Swaan Aronsem a Frankem van den Driestem. Zakladatelé společně s 65 zaměstnanci firmy přinášejí svým klientům rozsáhlé zkušenosti v oblasti marketingu značek. Studie publikovaná společností EffectiveBrands pod názvem Marketing2020 je považována za nejkomplexnější globální výzkumný program marketingových ředitelů, který kdy byl uskutečněn, a napomáhá šéfům marketingu skloubit marketingové strategie, strukturu a možnosti k dosažení růstu byznysu.

De Swaan Arons říká: „Millward Brown Vermeer utváří unikátní kombinaci talentu, zkušeností a lokací, díky níž nabídne klientům první holistickou a skutečně veskrze globální nabídku marketingové strategie, která bude zaměřena především na růst díky značce.” Van den Driest dodává: „Je pro nás velkým potěšením, že můžeme spojit síly s Millward Brown Optimor, a utvořit tak jedinečnou nabídku pro marketingové lídry.”

Millward Brown Vermeer povede výkonná rada, v níž zasedne Mario Simon, současný prezident a globální ředitel Millward Brown Optimor, na pozici výkonného ředitele; van den Driest jako ředitel pro obchodní záležitosti; a de Swaan Arons jako marketingový ředitel společnosti.

Kromě studie Marketing2020 nabízí Millward Brown Vermeer databázi hodnocení značek BrandZ™, která je zdrojem pro každoroční žebříček BrandZ Top 100 Nejhodnotnějších světových značek a dále také pro studie pro čínský a latinskoamerický trh. Millward Brown Vermeer bude svým klientům k dispozici globálně, své pobočky bude mít v New Yorku, Londýně, Amsterdamu, Mexico City, Sao Paulu, Kapském městě, Šanghaji, Singapuru, Tokiju a Sydney.

Pro další informace, prosím, kontaktujte:
Jaromír Chaloupek, Senior Business Development Manager, Tel: +420 608 270 252, Email: jaromir.chaloupek@millwardbrown.com.

Soubory ke stažení