Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Měření sledovanosti venkovní reklamy realizují MEDIARESEARCH a MGE DATA

Měření sledovanosti venkovní reklamy realizují MEDIARESEARCH a MGE DATA

V úterý 6. srpna 2013 byla uzavřena smlouva na měření sledovanosti venkovní reklamy mezi zadavateli BigMedia a euroAWK a realizátory MEDIARESEARCH a MGE DATA.

MEDIARESEARCH zajišťuje terénní sběr dat na vzorku 2000 respondentů. MGE DATA dodává osvědčenou technologii Mobitest  používanou ve Velké Británii, Německu, Rakousku, Polsku, Holandsku a dalších zemích. Projekt sběru GPS dat je rozfázován do 12 etap a jeho výsledkem jsou sekundová data o každodenní mobilitě. Z podrobných záznamů o trase každého respondenta a databáze ploch jsou odvozovány ukazatele sledovanosti venkovní reklamy.

MEDIARESEARCH  společně s MGE připraví pro český trh standardní mediální ukazatele typu GRPs, Reach a Frekvence a připraví korektní algoritmy pro výpočty těchto ukazatelů v kampaních. Během srpna 2013 proběhne příprava na terénní sběr a ve druhé polovině září 2013 zahájíme pravidelné 3 týdenní vlny sběru dat. Měření postupně proběhne v Praze, Brně, Ostravě a dvou vybraných krajských městech. Výsledky z celého projektu by měly být k dispozici zadavatelům v červenci 2014.

Kontakt: Pavla Chlebounová, Public Relations, MEDIARESEARCH, a.s., Tel.: +420 222 717 763-4, Mob.: +420 725 992 047, E-mail: Pavla.Chlebounova@mediaresearch.cz

Soubory ke stažení