MEDIARESEARCH SLOVAKIA spouští monitoring internetové reklamy na Slovensku pod názvem Admosphere SK
![](/assets/image-cache/media/old/Hot-news/admosphere_300dpi.7e45de1d.jpg)
„V této době spolupracujeme s mediálními agenturami a médii na zpřesňování dat, monitoring jako komerční produkt bude k dispozici od září tohoto roku,“ uvedl Project manažer nového monitoringu Marek Zámečník.
Monitoring internetové reklamy přinese cenné informace o množství realizovaných internetových display kampaních, hodnotách těchto kampaní, jejich zadavatelích a produktových segmentech.
Aktuálně je do projektu zapojeno 50 domén. Během první poloviny roku monitoring zachytil kampaně od 830 zadavatelů ze 415 produktových segmentů s více než 2 300 reklamními sděleními. Podle dostupných údajů jsou v internetových kampaních nejčastěji používanými slovy „euro, sleva a zadarmo“.
MEDIARESEARCH SLOVAKIA je dceřinou společností české významné výzkumné agentury MEDIARESEARCH, která kromě jiného v České republice realizuje peoplemetrový projekt a monitoring médií Admosphere.
Kontakt: Marek Zámečník, Project Maganer, MEDIARESEARCH SLOVAKIA, s.r.o., Tel.: +421 253 410 254, E-mail: marek.zamecnik@mediaresearch.sk