Marketér roku má nového delfína
![](/assets/image-cache/media/old/Hot-news/Market%C3%A9r%20roku.7e45de1d.jpg)
Cílem soutěže zůstává přispět k rozvoji marketingu v Česku a ocenit významné osobnosti oboru, které přinášejí inovativní marketingové projekty.
Ta nejúspěšnější z nich bude odměněna právě tímto krásným sklářským výrobkem, o němž jeho autor na otázku, co představuje a v čem je jiný, řekl: „Odlišný je asi v tom, že nebude ani anonymí, a ani jeden z mnoha. Celá plastika je zhotovená přímo pro Marketéra roku. Tak jako on se musí urputně snažit, aby tuto cenu získal, i mým cílem je, aby tato plastika byla hodna tohoto ocenění. Tento delfín je od začátku až do konce vyráběn ručně při teplotách cca 1250° C. Pro mne přestavuje neúnavnost, lásku k hodnotám a další aspekty, které je člověk schopen vytvořit a je absolutně jedno, zda dělá rukama, anebo tvoří realizovatelné myšlenky. Hlavním účelem je, aby byl výsledný efekt pozitivní a pokud možno, aby působil na okolí. Domnívám se, že snad každému z nás jde o zpětnou vazbu, která nás posouvá někam dál.“
Přilášky je možné podávat do 15. dubna 2013.
Více o možnosti jak získat symbol soutěže Velkého modrého delfína se dozvíte na www.cms-cma.cz.
Velký modrý delfín
Prezidentka ČMS Jitka Vysekalová a tvůrce Velkého modrého delfina Vladimír Zubričan