Marketér roku 2010
![](/assets/image-cache/media/old/Hot-news/delfinobr%20pro%20tisk%20jpg.7e45de1d.jpg)
Soutěž o titul Marketér roku 2010 vyhlásila Česká marketingová společnost u příležitosti významného summitu českých marketingových odborníků s Phillipem Kotlerem, profesorem mezinárodního marketingu na Northwestern University, konaném v Praze 19. listopadu 2010.
Stejně jako v minulých ročnících je cílem soutěže výběr významných osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce i marketingu obecně.
Slavnostní vyhlášení provedla a symbol soutěže - Velkého modrého delfína - představila prezidentka ČMS doc. Jitka Vysekalová. Vedle poslání a významu této akce ocenila i pravidelnou záštitu, kterou soutěži poskytuje právě Phillip Kotler. Předseda hodnotitelské komise prof. Gustav Tomek stručně uvedl pravidla hodnocení soutěže a způsob přihlášení. Závěrem podpořil význam soutěže prof. Kotler, který opět s potěšením převzal záštitu nad novým ročníkem.
Česká marketingová společnost, pořadatel soutěže, již uskutečnila řadu úspěšných jednání s partnery, mediálními partnery i sponzory soutěže.
Bylo ustaveno čestné předsednictvo, ve kterém přijali členství tyto významné osobnosti ekonomického a akademického světa (abecedně): Bedřich Danda, náměstek ministra průmyslu a obchodu, sekce podnikání Petr Kužel, MBA, prezident Hospodářské komory ČR ing.Zdeněk Juračka, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu prof.ing.Václav Havlíček,CSc., rektor ČVUT prof.ing.Richard Hindls, CSc.,dr.h.c., rektor VŠE.
Organizátoři obdrželi také již první přihlášky do soutěže. Přihlášky lze podávat do 23.dubna 2011. Další informace na webu České marketingové společnosti.