Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Marketér roku 2009

Marketér roku 2009

MARKETÉR ROKU 2009 - vyhlášení soutěže

Prezidium České marketingové společnosti vyhlašuje na základě úspěšného vyhodnocení minulých ročníků soutěže Marketér roku další kolo ocenění význačných pracovníků v marketingu pro rok 2009.

Cílem soutěže Marketér roku 2009 je opět výběr osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce, i na rozvoji marketingu všeobecně. Přihlásit se mohou všichni zájemci, kteří jsou činní v oblasti marketingu v jakékoliv hospodářské či jiné organizaci, podnikatelské i veřejné. Oblastí činnosti se rozumí přímé působení v marketingovém managementu a marketingových funkcích ve výrobních, obchodních, dopravních a dalších oborech hospodářství, v poradenských a výzkumných marketingových organizacích, ve školství a jiných formách vzdělávací činnosti i v oblasti vědecké práce.

U navrhovaných se hodnotí zejména přínosy pokud jde o:
  • podíl na zvýšení konkurenční schopnosti organizace,
  • používání a prosazování nových metod a technik práce v marketingu,
  • vytváření marketingového inovačního prostředí v rámci vlastní působnosti,
  • budování známosti značky, produktu.
  • manažerské aktivity a schopnosti v řízení a motivaci spolupracovníků,
  • pedagogickou a publikační činnost v oblasti marketingu,
  • teoretické přínosy pro marketing a podíl na praktických aplikacích teorie,
  • mimopracovní činnost ve prospěch propagace marketingu.

Hodnocením bude pověřena hodnotitelská komise jmenovaná předsednictvem České marketingové společnosti. Podle zkušeností z minulých ročníků bude vedle hlavního čestného titulu Marketér roku udělen titul, podle zvážení hodnotitelské komise, i zasloužilým osobnostem v marketingu specificky zaměřených oblastí, jako je poradenská činnost, věda a výzkum, výstavnictví, neziskové organizace apod. Výsledky budou zveřejněny v květnu 2010.

Termín podání přihlášky do soutěže Marketér roku 2009 je 23. duben 2010

Návrhy na kandidáty ze všech odvětví našeho hospodářského života i z teoretické marketingové fronty je možné posílat na pořadatele soutěže - Českou marketingovou společnost, Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1, bližší informace na www.cms-cma.cz

Stále je ještě čas přihlásit se, nebát se vstoupit do podnětného "konkurenčního" boje, jehož výsledkem nebudou poražení, ale upozornění na záslužné počiny a jejich realizátory.  Marketér roku  chce i v letošním roce významné marketingové odborníky  vyhledávat, upozorňovat na ně a náležitě ocenit.

Vyhlášení soutěže prezidentkou společnosti doc. PhDr. Jitkou Vysekalovou, Ph.D. a viceprezidentem prof. Ing. Gustavem Tomkem, DrSc.