Market Research Academy zahájila svoji podzimní část
Mezi účastníky se zařadili zaměstnanci státních organizací, zadavatelů výzkumů, médií i výzkumných agentur. Přednášky podzimního běhu se budou věnovat specializovaným tématům kvalitativního i kvantitativního výzkumu a především tomu, jak úspěšně tyto metody aplikovat v praxi.
První odpoledne proběhly tři samostatné přednášky: první shrnula téma trackingových modelů a jejich využití pro měření brand performance a management (přednášel Luboš Rezler, Millward Brown); druhá s názvem „Jak vymyslet novou službu či produkt?“ se zaměřila na generování idejí, koncept testy a modelování tržního potenciálu (Petr Hrala, Opinion Window a Ivan Tomek, MR. Think); a poslední se věnovala vytváření různých typologií – postojových, lifestylových, spotřebitelských a jiných (Eva Veisová, Synovate, Erika Kovaříková, Median, Václav Forst a Ivan Tomek).
Kurz pořádá Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR ve spolupráci s Vysokou školou ekonomickou v Praze a Dr. Ivanem Tomkem (MR. THINK). Přednáší na něm zkušení profesionálové z předních agentur pro výzkum trhu, nezávislí odborníci i marketéři ze strany klientů. Absolventi, kteří obhájí závěrečný projekt či odprezentují vlastní case study, obdrží certifikát o absolvování.
Veškeré podrobnosti týkající se kursu včetně nabídky témat volitelných přenášek, seznamu lektorů a názorů některých účastníků loňských běhů jsou dostupné na webových stránkách www.market-research-academy.cz.