Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Market Research Academy zahájila svoji podzimní část

Market Research Academy zahájila svoji podzimní část

Market Research Academy (MRA) zahájila v letošním roce poprvé svoji podzimní část, určenou pro pokročilé účastníky. Včerejšího slavnostního zahájení se za pořádající organizace zúčastnil profesor Ing. Richard Hindls, CSc, rektor Vysoké školy ekonomické, PhDr. Eva Veisová, PhD, předsedkyně SIMAR, Ing. Jan Tuček, člen pedagogické rady MRA, a Dr. Ivan Tomek z MR. THINK.

Mezi účastníky se zařadili zaměstnanci státních organizací, zadavatelů výzkumů, médií i výzkumných agentur. Přednášky podzimního běhu se budou věnovat specializovaným tématům kvalitativního i kvantitativního výzkumu a především tomu, jak úspěšně tyto metody aplikovat v praxi.

První odpoledne proběhly tři samostatné přednášky: první shrnula téma trackingových modelů a jejich využití pro měření brand performance a management (přednášel Luboš Rezler, Millward Brown); druhá s názvem „Jak vymyslet novou službu či produkt?“ se zaměřila na generování idejí, koncept testy a modelování tržního potenciálu (Petr Hrala, Opinion Window a Ivan Tomek, MR. Think); a poslední se věnovala vytváření různých typologií – postojových, lifestylových, spotřebitelských a jiných (Eva Veisová, Synovate, Erika Kovaříková, Median, Václav Forst a Ivan Tomek).

Kurz pořádá Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR ve spolupráci s Vysokou školou ekonomickou v Praze a Dr. Ivanem Tomkem (MR. THINK). Přednáší na něm zkušení profesionálové z předních agentur pro výzkum trhu, nezávislí odborníci i marketéři ze strany klientů. Absolventi, kteří obhájí závěrečný projekt či odprezentují vlastní case study, obdrží certifikát o absolvování.

Veškeré podrobnosti  týkající se kursu včetně nabídky témat volitelných přenášek, seznamu lektorů a názorů některých účastníků loňských běhů jsou dostupné na webových stránkách www.market-research-academy.cz.

 

 

 

 

 

Soubory ke stažení