Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Market Research Academy v dubnu již pošesté

Market Research Academy v dubnu již pošesté

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR - ve spolupráci s VŠE a MR. THINK - v letošním roce opět otevírá kurs MARKET RESEARCH ACADEMY (MRA). Jedná se o již čtvrtý ročník unikátního kurzu zaměřeného na výzkum trhu a jeho využití v marketingovém řízení.

Kurs je určen především pro pracovníky v oblasti marketingu a výzkumu, odborníky zabývající se plánováním, reklamou a PR, mladé pracovníky výzkumných agentur, ale i pro všechny další, kteří přicházejí do kontaktu s výzkumy trhu, nebo je tato oblast zajímá.

Kurs MRA účastníkům pomůže zorientovat se v problematice výzkumů, vysvětlí, jak účelně vynakládat prostředky na výzkum, jak využívat a interpretovat výsledky, jak neutrácet zbytečně a v neposlední řadě také jak komunikovat s výzkumnými agenturami. Přednášet budou zkušení profesionálové z předních agentur pro výzkum trhu, nezávislí odborníci i marketéři ze strany klientů, kteří budou vždy prezentovat různé pohledy a přístupy.

Absolventi, kteří vypracují a obhájí závěrečný projekt, obdrží certifikát o absolvování vystavený pořádajícími subjekty.

Jarní blok začíná ve středu 11.4.2012 a bude pokračovat po dobu 6 týdnů (tzn. do 16.5.2012) vždy ve středu od 14 do 18 hod. v prostorách rektorátu VŠE v Praze. Jedná se o 12 dvouhodinových lekcí koncipovaných do 6 odpoledních bloků.

Cena kursu je 24.000,- Kč bez DPH. Při registraci do 20.3.2011 získáte slevu ve výši 20%, cena tak činí pouze 19.200,- Kč. SIMAR nabízí i účast na jednotlivých odpoledních blocích za cenu 5.000,- Kč či možnost zakoupení tzv. „volné vstupenky“, s níž se mohou pracovníci na dvoulekcích libovolně střídat.

Veškeré podrobnosti týkající se kursu včetně nabídky témat přenášek, seznamu lektorů a názorů některých účastníků minulých běhů jsou k dispozici na webových stránkách www.market-research-academy.cz. Prostřednictvím stránek je možné se na kurs i přihlásit.

Soubory ke stažení