Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Market Research Academy ADVANCED od října 2011

Market Research Academy ADVANCED od října 2011

Objednáváte či kupujete výzkumy? Používáte jejich výsledky? Intrepretujete je? Pak potřebujete vědět, co to výzkumy jsou, co mohou přinést a co nikoli a na co vše si dát pozor.

Od poloviny října 2011 pořádá SIMAR spolu s Vysokou školou ekonomickou v Praze a Dr. Ivanem Tomkem (MR. THINK) další běh kursu zaměřeného na výzkum a jeho využití v marketingovém řízení MARKET RESEARCH ACADEMY. Je určen především pro pracovníky v oblasti marketingu a výzkumu, odborníky zabývající se reklamou a PR, pracovníky výzkumných agentur, ale i pro všechny další, které oblast výzkumu trhu zajímá.

 

Na jaře proběhl kurs pro začátečníky BASIC, nyní se připravuje úroveň pro pokročilé ADVANCED. Účastníci se dozvědí, jaké typy výzkumů existují a kdy se na co použijí, jak se vyvarovat chyb a problémů či jak efektivněji komunikovat s agenturami. Seznámí se s pokročilými a moderními technikami, originálními produkty či postupy, nejnovějšími pohledy na výzkum trhu. Kurs díky podpoře širokého spektra subjektů z výzkumné praxe nabídne komplexní pohled na problematiku a praktické zkušenosti. Na kursu se podílejí více než dvě desítky odborníků ze všech velkých agentur pro výzkum trhu, nezávislí odborníci i marketéři z řad klientů, kteří s daty pracují.

 

Kurs se skládá ze šesti půldenních akcí konaných vždy ve středu odpoledne od 14 do 18 hod. v prostorách rektorátu VŠE v Praze. Absolventi, kteří úspěšně vypracují zadaný projekt či odprezentují vlastní case study, získají certifikát o absolvování vystavený pořádajícími subjekty. Podzimní kurs ADVANCED bude zahájen ve středu 19. 10. 2011 a bude pokračovat následujících pět týdnů,tzn. poslední blok se uskuteční 23. 11. 2011.

 

Letošní podzimní ročník s sebou přináší i zajímavou novinku: program na tři odpoledne je předem pevně stanoven, program tří zbývajících bloků bude sestaven na základě preferencí účastníků, kteří si při registraci vyberou z nabízených témat. Standardně budou jednotlivé odpolední bloky sestávat celkem ze tří přednášek.

 

Cena kursu ADVANCED je stanovena na 30 000,- Kč bez DPH. Při přihlášení do 30. září je poskytována sleva ve výši 20 %, tzn. cena tak činí pouze 24 000,- Kč.

Účastníci předchozích běhů obdrží slevu ve výši 30 % a zaplatí tak pouze 21 000,- Kč.

Účastní-li se kursu více pracovníků z jedné společnosti, bude druhému (a každému dalšímu) účastníku poskytnuta selva ve výši 20 %.

Je možné zúčastnit se i jednotlivých odpoledních bloků za cenu 7 000,- Kč či zakoupit "firemní permanentku", s níž se mohou pracovníci firmy na odpoledních blocích libovolně střídat - oboje však bez nároku na certifikaci.

 

Přihlásit se je možné na e-mailu sdružení SIMAR: simar@simar.cz, na e-mailu Dr. Tomka (Ivan.Tomek@MRThink.cz) či přímo na webových stránkách Market Research Academy.

Soubory ke stažení