Konference Jarní SIMAR 2010
Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění S I M A R již potřetí pozvalo své klienty do Letenského zámečku a uspořádalo konferenci nazvanou Jarní SIMAR, zabývající se novými trendy ve výzkumu.
V příjemném prostředí a za moderování Daniela Köppla představily členské agentury pět příspěvků, tedy nové výzkumné postupy. Na některých spolupracovali i klienti těchto agentur.
O neuroscience a výzkumu - oblasti pretestu reklamy – informoval Millward Brown. O Online panelu – jako zbrani v rukou ne/výzkumníka – hovořili z agentury NMS. STEM/MARK se zabýval On-line hrou jako nástrojem edukace a měření prodejců. CONFESS Research informoval o možném kreativním využití on-line blogů pro výzkum trhu. IPSOS Tambor konečně představil Retail Lab, fiktivní prodejnu využívanou pro výzkum.
Příspěvky se setkaly se značnou odezvou, přednášející zodpovídali řadu dotazů. Klienti se proto seznámili s novými výzkumnými postupy a mohou zvažovat, zda by se právě pro ně nehodily.
Stanislav Zahradníček, výkonný ředitel SIMARu – 28. 5. 2010